باز هم اختلاف استقلال و سازمان لیگ بر سر نشست خبری

یک بار دیگر باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر برگزاری نشست های خبری با یکدیگر وارد چالش شده اند. ظهر امروز وب سایت سازمان لیگ در خبری اعلام کرد که نشست خبری مربیان استقلال و سپاهان فردا و در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود.

طبق اعلام سازمان لیگ، ابتدا و از ساعت ۱۶:۱۵ محرم نوید کیا سرمربی تیم سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر شده و به سوالات آنها پاسخ می دهد و سپس از ساعت ۱۶:۴۵   فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در این نشست خبری حاضر خواهد شد.

باز هم اختلاف استقلال و سازمان لیگ بر سر نشست خبری

پس از این ادعا بود که کانال رسمی باشگاه استقلال ادعای سازمان لیگ را رد کرد. آبی ها در متن اطلاعیه خود نوشتند: باشگاه استقلال مانند دربی تهران و با استناد به ماده ۳۱ آیین‌نامه رقابت‌های لیگ برتر، برگزاری نشست خبری پیش از بازی را حق قانونی خود می‌داند و به همین دلیل نشست خبری پیش از بازی استقلال و سپاهان به میزبانی این باشگاه برگزار خواهد شد.

رسانه رسمی استقلال ساعاتی بعد با صدور اطلاعیه جدیدی مکان این نشست خبری را ساعت 14 فردا دوشنبه و در هتل آزادی (سالن الماس) به میزبانی باشگاه استقلال اعلام کردند. آبی ها همچنین از حضور نویدکیا در سازمان لیگ خبر داده و نوشته اند: طبق قوانین موجود، نشست خبری سرمربی تیم سپاهان هم باید به میزبانی باشگاه استقلال انجام می‌شد اما مسئولان تیم سپاهان در نهایت به باشگاه استقلال اعلام کردند که برای نشست خبری به سازمان لیگ می‌روند.

پیش از برگزاری دربی تهران نیز چالش بر سر مکان برگزاری نشست خبری میان استقلال و سازمان لیگ به وجود آمد و آبی ها کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار کردند. باید دید واکنش سازمان لیگ به این مسئله چه خواهد بود.