رقیب اسکوچیچ ماندنی شد؟

انتقادات از تیم ملی و فدراسیون فوتبال امارات در پی شکست سنگین این تیم مقابل قطر و حذف از رقابت‌های کشورهای عربی تبعاتی برای اماراتی‌ها داشت.

در پی این انتقادات، «یوسف حسین السهلاوی» رئیس کمیته تیم‌های ملی فدراسیون امارات از سمت خود استعفا کرد. رسانه‌های امارات گزارش دادند استعفای یوسف از ریاست کمیته تیم‌های ملی پذیرفته شده است.

بر اساس این گزارش، «حمید الطایر» عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امارات جدی ترین گزینه برای ریاست در این کمیته است.

بعضی از رسانه‌های اماراتی از جمله روزنامه «الاتحاد» اعلام کرده‌اند سرنوشت « فن مارویک » سرمربی هلندی امارات مشخص نیست و برای تصمیم گیری در ساعات آینده به کمیته تیم‌های ملی ارجاع داده می‌شود.

با این حال روزنامه «البیان» در امروز دوشنبه در خبری مدعی شد که فدراسیون امارات و کمیته جدید تیم‌های ملی این کشور رای به ادامه کار با مارویک تا پایان مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داده است.

رقیب اسکوچیچ ماندنی شد؟

اخبار تیم ملی فوتبال امارات می‌تواند برای تیم ملی ایران و هواداران فوتبال کشورمان قابل توجه باشد. تیم ملی ایران روز ۱۲ بهمن در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی میزبان امارات است.

البته ایران ۷ بهمن هم با عراق بازی دارد و در صورت برد در این مسابقه، ضمن صعود زودهنگام به جام جهانی قطر، دیدارهای بعدی خود از جمله بازی با امارات را تشریفاتی می‌کند.