سنگ زدن به سمت قطار گل گهر شدت گرفته است

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری قبل از مسابقه با فولاد در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی مقابل فولاد یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است. ما با تیمی سختکوش، دونده و جنگنده بازی داریم که مسائل تکنیکی را به خوبی رعایت می‌کند و شاید بازی با فولاد سخت‌ترین دیدار ما باشد. از آن طرف خوشحال هستیم که تقریبا تیم ما به آن بلوغ تاکتیکی و نگرشی رسیده است.

او افزود: من خیلی خوشحال هستم که بچه‌های ما عاشقانه و با دل و جان فوتبال بازی می‌کنند. فولاد تیم سختکوش و جنگنده‌‌ای است. با وقت کمی که داشتیم روی دو سه مورد از مسائل تاکتیکی‌ این تیم کار کردیم. پرس تیم فولاد خیلی خوب است و دنبال این هستند ارتباط خط هافبک ما را با خط حمله قطع کنند. دوندگی‌ از کناره‌ها مخصوصا در سمت راست‌، نقطه قوت‌ فولاد است.

سنگ زدن به سمت قطار گل گهر شدت گرفته است

سرمربی گل گهر ادامه داد: اگر بتوانیم ارتباط خط هافبک‌ فولاد با شیمبا را قطع کنیم، می توانیم به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم. خوشحالیم که توانستیم با بازیکنان خوبی که داریم یک تیم خیلی خوب و قوی درست کنیم و بچه‌های ما بیش از توان‌شان تلاش می‌کنند. یواش یواش دارند به طرف این قطار حرکت کرده سنگ می‌زنند و نمی‌خواهند یک قطبی در فوتبال به وجود بیاید.