الهامی: تیم آلومینیوم صاحب سبک است

ساکت الهامی ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با تیم آلومینیوم اراک گفت: در مورد بازی با تیم آلومینیوم، جدول گویای همه چیز است. آلومینیوم یک تیم باکلاس و صاحب سبک خوب و در جدول جایگاه بسیار مناسبی دارد. بازی‌هایش را هم که نگاه کردیم و آنالیز داشتیم، تیم بسیار با کیفیتی است. این تیم مجموعه خوب و بازیکنان توانمندی دارد. کادر فنی و مدیریت خوبی دارد. به طور حتم تیمی که در ۲ سال اول حضورش در لیگ برتر قرار دارد  و جایگاهش این جای جدول است، بسیار تیم توانمندی محسوب می‌شود.  

الهامی افزود:  تعدادی از بازیکنان خودم هم که با ما سابقه همکاری داشته اند، اکنون در تیم اراک هستند. آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و بازی بسیار سختی را پیش‌بینی می‌کنم. بازی پرفشاری از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی خواهد بود.  

او گفت: بچه‌های ما شرایط بسیار خوبی دارند. به طور حتم بازی فردا برای ما بسیار حائز اهمیت است. با توجه به جایگاهی که داریم و کیفیت فوتبالی که بازی می‌کنیم و تیم‌هایی را که پشت سر گذاشتیم، به شرایطی رسیدیم که توانمند هستیم. برای بازی فردا آمادگی کامل داریم و می‌دانم که بازیکنانم با جسارت، جنگندگی و شجاعتی که دارند، به طور حتم فردا یک بازی خوب خواهد شد.

ساکت الهامی

او ادامه داد: تیمی که بتواند تمرکز لازم را داشته باشد، به طور حتم پیروز میدان خواهد بود. من فکر کنم یکی از بازی‌های خوب خواهد بود که در این چند هفته اخیر انجام شده است.

الهامی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما ۱۱ نفر  برای بازی فردا هم باشیم، به طور حتم برای بردن بازی خواهیم کرد. همان طور که می‌دانم تیم آلومینیوم اراک برای امتیاز به بازی فردا می‌آید. ان شاءالله که یک بازی خوب و با کیفیت در ابتدا و دوم برتری تیمی که لایقش است را شاهد باشیم.

سرمربی نساجی درباره وضعیت مهدی نظری بیان کرد: نظری به جمع ما اضافه شده و یکی از بازیکنان خوب و سرحال ما است. اگر فردا شرایط فراهم باشد، به طور حتم بازی خواهد کرد.