انتقاد تند سرپرست پیکان از رفتار مربی پرسپولیس

سعید دقیقی ، سرپرست تیم فوتبال پیکان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: امروز بازی خوبی انجام دادیم. ابتدا روی اشتباه گل خوردیم و در ادامه سعی کردیم که جبران کنیم، اما گل مفتی خوردیم. تیم ما خلاف حریف که حرفه‌ای است، جوان است. در روزی که می‌توانستیم حداقل مساوی کنیم، شکست خوردیم.

او درباره شرایط باشگاه پیکان گفت: باشگاه با حضور اکبر محمدی برنامه بلند مدت دارد، اما فکر می‌کنم از نظر بودجه تیممان جزء ۲، ۳ تیم آخر لیگ باشد. به غیر از ابراهیم صالحی ۳۰ ساله، بقیه نفرات پیکان زیر ۲۳ سال هستند. تیم جوان هم همیشه نمی‌تواند بالا باشد. باید به بازیکنان اعتماد کرد و نیازهایشان را برطرف کرد تا به شرایط بهتر بازگردیم.

انتقاد تند سرپرست پیکان از رفتار مربی پرسپولیس

سرپرست پیکان در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به پنالتی گفت: درگیری که بین لک و بازیکن ما ایجاد شد، باعث شد داور پنالتی بگیرد، اما با احترام به نظر داور، او می‌توانست ادامه بازی بدهد تا توپ وارد دروازه شود. برای اعضای کادرفنی پرسپولیس و حامد لک که هم بازی خودم بوده است احترام قائلم، اما بعد از آن صحنه اتفاقات زشتی رقم خورد که خودم به مطهری هم تذکر دادم. مطهری در قاب تلویزیون خیلی عاقل و با شخصیت ظاهر می‌شود، اما حرکاتی که در این بازی کرد، در شان او نبود.

دقیقی در ادامه گفت: از مطهری توقع بیشتری داریم. این تفاوت رفتاری او آدم را نگران می‌کند. به هرحال این افراد الگوی جوانان هستند و انتظار بیشتری از آن‌ها می‌رود.