برنامه لیورپول در نبود صلاح، مانه و کیتا

محمد صلاح ، سادیو مانه و نبی کیتا، سه ستاره لیورپول ممکن است به مدت یک ماه و در شلوغ ترین مقطع بازی های این تیم در لیگ برتر قادر به همراهی مرسی سایدی ها نباشند. قرار است رقابت های جام ملت های آفریقا از 9 ژانویه در کامرون آغاز و تا شش فوریه ادامه داشته باشد و احتمالا این سه ستاره تاثیرگذار در ترکیب لیورپول، حداقل سه هفته نمی توانند در ترکیب این تیم حضور داشته باشند.

با غیبت محمد صلاح و سادیو مانه شرایط برای یورگن کلوپ بسیار دشوار خواهد شد و این دو ستاره گلزن که در فصل اخیر نمایش درخشانی داشته اند، در مقطع شلوغ باکسینگ دی در ترکیب لیورپول غایب خواهند بود. بدین ترتیب احتمالا سرمربی این تیم به مدت یک ماه باید از مثلث دیووک اوریگی، دیگو ژوتا و بابی فرمینو در خط حمله استفاده کند.

برنامه لیورپول در نبود صلاح، مانه و کیتا

اما در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال جذب یک مهاجم در فصل زمستان و برای حل این مشکل شنیده شده بود، اما نشریه میرر فاش کرد لیورپول چنین برنامه ای نداشته و قصد دارد با همین ترکیب فعلی این ماه دشوار را سپری کند.

در حال حاضر تعدد گزینه های آماده کار یورگن کلوپ برای انتخاب ترکیب اصلی را دشوار ساخته و او نمی خواهد با جذب یک بازیکن جدید شرایط را از این سخت تر کند. البته اخباری در مورد احتمال لغو جام ملت های آفریقا به علت شیوع دوباره ویروس کرونا در این قاره شنیده شده و رخ دادن این اتفاق احتمالا بهترین خبر ممکن برای کادر فنی لیورپول خواهد بود.