قبل از بازی با استقلال تکلیف سرمربی پدیده مشخص می شود

سید داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال ملاثانی در جام حذفی اظهار کرد: نتایج بازی‌های جام حذفی مانند یک هندوانه سربسته می‌ماند و چون تیم‌ها شناخت کافی از یکدیگر ندارند خطرناک هستند. به ویژه تیم‌هایی که از لیگ دسته یک شرکت می‌کنند غیرقابل پیش‌بینی و خوب ظاهر می‌شوند.

وی افزود: برای فردا انتظار یک بازی سخت را داریم. تیم از هر نظر آماده است و امیدوارم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با کسب نتیجه از زمین خارج شویم.

سید عباسی خاطرنشان کرد: من به عنوان سرمربی به تیم اضافه شدم و طی صحبتی که با مدیران پدیده داشتم قرار شد به عنوان سرمربی معرفی شوم. البته قبلاً یک سری سوءتفاهم‌هایی ایجاد شده بود که شاید مشکل از من بود که خوب توضیح ندادم. قرار بر این بود یک مربی خارجی به تیم اضافه شود که گزینه اول و آخر ما استیفان کوزین بود. خود من طی دو-سه مرحله با این مربی صحبت کردم به این خاطر که ارتباط نزدیکی با هم داریم و از احوالات هم با خبریم که امیدوارم به زودی به ما اضافه شوند و در این صورت من درکنار ایشان در تیم حاضر می شوم. در غیر اینصورت یک مربی ایرانی به تیم اضافه خواهد شد و من به عنوان سرمربی ادامه خواهم داد.

قبل از بازی با استقلال تکلیف سرمربی پدیده مشخص می شود

وی تاکید کرد: در حال حاضر اختیار تام در موارد فنی دارم و تمام تصمیمات فنی را من اتخاذ می‌کنم، هدفم از حضور در پدیده کمک به این تیم است؛ من ۲ سال  در تیم ابومسلم بازی کردم، یک فصل به عنوان مربی افتخار داشتم به عنوان مربی در تیم پدیده حضور داشتم و سال پیش به عنوان مدیر اجرایی انجام وظیفه کردم، تنهاسالی که از پدیده خبری نداشتم امسال بود من به واسطه دوستی نزدیکی که با مهدی رحمتی، رضا ناصحی، علی سامره، اشکان نامداری، محمد نوازی و حسین بادامکی داشتم از احوالات پدیده مطلع بودم حتی وقتی پدیده در تهران اردو زد سر تمرین این تیم حاضر شدم و حتی خواهرزاده‌ام با تیم تمرین کرد. اما این فصل تا شب بازی با نساجی از تیم خبر نداشتم.

سرمربی تیم پدیده در ادامه گفت: طی صحبت‌هایی که با حمیداوی داشتم سعی کردم او را متقاعد کنم راه حل دیگری پیدا کنند منتها موفق نشدم و این مسئولیت را برعهده من قرار دادند. در خصوص کوزین قول‌های مساعدی دادند اما تا الان خبری نشده است، استفان کوزین به دلیل کارهایی که در ایتالیا دارد هنوز نظر نهایی را اعلام نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بدحسابی پدیده در مقابل کوزین مانع حضور وی در این تیم نمی‌شود، عنوان کرد: اینکه کوزین با پدیده چالش دارد را نمی‌توان کتمان کرد من چون در حیطه وظایفم نیست ورود نمی‌کنم اما علاوه براین‌ها مشکلات شخصی کوزین نیز بی‌تأثیر نیست.

سیدعباسی تاکید کرد: تا قبل از بازی با استقلال تهران تصمیم نهایی در خصوص کادر فنی اتخاد خواهد شد.

سرمربی پدیده درباره دخالت‌های مدیران در چیدمان و تعویض بازیکنان گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم، مدیران تیم خودشان نیستند اما خدای آنها هستند قسم می‌خورم هیچ دخالتی در کار فنی من ندارند و تمام تصمیمات را من و همکارانم میگیریم و مسئول مستقیم نتایج من هستم هیچ ادعایی در مربیگری ندارم، خود مختارم و با حمیداوی دوستی قدیمی دارم که همه میدانند اما تا بازی با نساجی حتی یک تماس تلفنی نداشتیم.