بهاری: به دنبال کت‌وشلوار نیستم

یحیی بهاری پس از شکست 90 ارومیه مقابل استقلال در ضربات پنالتی اظهار داشت: به اصحاب رسانه خسته‌نباشید می‌گویم. آنها مثل تیم ما مظلومانه فعالیت می‌کنند و فعالیت‌شان دیده نمی‌شود. به آنها دست‌ مریزاد می‌گویم.

وی افزود: قبل از هر چیزی به تیم خوب استقلال به خاطر این برد تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در ادامه راه موفق باشند. درست است تیم ما کم بضاعت است و از لحاظ مالی قابل قیاس نیست اما این نوید را داده بودیم که حریف راحتی برای استقلال نخواهیم بود. امروز به بچه‌های 90 ارومیه افتخار می‌کنم بچه‌هایی که 17-18 ساله هستند و در ورزشگاه بزرگ آزادی مقابل تیم میلیاردی  استقلال از شرف و غیرت فوتبال آذربایجان دفاع کردند. از این حیث به خودم هم افتخار می‌کنم. بازی واقعاً سخت بود.  اگر از نظر تجربه کم نمی‌آوردیم می‌توانستیم بازی را ببریم. 

بهاری: به دنبال کت‌وشلوار نیستم

بهاری تصریح کرد: در نیمه اول طبیعی بود. چون بچه‌های ما با محیط ورزشگاه آزادی آشنا نبودند. برنامه‌ریزی کرده بودیم که اگر در نیمه اول فشار و استرس را رد کنیم در نیمه دوم روند به نفع ما خواهد بود. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و توانستیم به گل اول بازی برسیم. نکته‌ای که برای ما خوشایند بود؛ بعد از گل اول تا دقیقه 88 توانستیم بازی را مقابل استقلال کنترل کنیم. با ا ین حال در این دقایق فشار آوردند و به گل مساوی رسیدند.

مربی 90ارومیه گفت: به هر حال مجدداً به تیم استقلال تبریک می‌گویم. تیم خوب 90 ارومیه در این یکی دو سال واقعاً مورد ظلم قرار گرفت. واقعاً‌ دلم از این می‌سوزد که کار خیلی اصولی را در باشگاه انجام دادیم. سال 90 این باشگاه را در قالب یک مدرسه فوتبال تأسیس کردیم. من دوست دارم این چیزها دیده شود. از دیروز عده‌ای گیر دادند که بهاری مدیرعامل است یا مربی، آیا مشکل فوتبال ایران حل شد؟ مگر در ساختار سازمان لیگ چنین چیزی امکانپذیر است؟

وی افزود: را با آبروی یک تیم شهرستانی بازی می‌شود. وقتی سؤال می‌کنیم باید خودمان هم متوجه باشیم. من امسال از ابتدای فصل طبق کارتی که صادر شده مربی هستم. افتخار هم می‌کنم.  نیاز در این عرصه بود. نه دنبال کت و شلوار هستم و نه پرستیژ مدیریت، دنبال خدمت هستم. از دیروز تمرکز تیم‌ ما با این صحبت‌ها و این کارها به هم ریخت انتظار ما این است که بیایند فوتبال بچه‌های ما را ببینند. به خاطر این موضوع ناراحت اما این مهم نیست سعی می‌کنیم امسال به لیگ یک برگردیم و به تبع آن به لیگ برتر برسیم تا بتوانیم در کنار تراکتور آذربایجان تراکتور 2 را تشکیل بدهیم و نویدبخش روزهای خوبی برای فوتبال آذربایجان باشیم.