هشدار خطیبی به کمیته داوران و انضباطی

رسول خطیبی ، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان گفت: فوتبال زیبایی انجام شد. گل‌گهر در نیمه دوم با تغییر تاکتیک شاکله تیم ما را بهم زد و بهتر از ما بود، اما ۲۰ دقیقه اول توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم. این فوتبال برای ما قابل احترام بود. موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. حتی به تیر دروازه هم زدیم و بعد از آن موقعیت داشتیم، می‌توانستیم به گل برسیم، اما نشد.

وی در مورد داوری در بازی امروز گفت: هیچ موقع اعتراضی نکردیم با اینکه ضربه هم خوردیم. یک انتقاد از کمیته داوران و انضباطی دارم؛ هفته ۴-۵ بود که نامه زدند هر کسی درباره داوری صحبت کند برخورد می‌کنیم، اما ما چیزی ندیدیم. احترام گذاشتیم و اعتراض نکردیم، اما هیچ برخوردی هم ندیدیم. برخی تیم‌ها بیانیه دادند و مربیان اعتراض کردند، اما ندیدیم برخورد شود. از کمیته انضباطی و داوران درخواست دارم اگر حرفی زدند روی آن بمانند.

تنها ما و سپاهان به داوری اعتراضی نداشته ایم

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: اگر کمیته داوران و انضباطی برخورد نکند ما ضرر می‌کنیم. ما ضرر هم کرده‌ایم، اما اعتراضی نکردیم که امیدوارم برخورد کنند. تیم ما و سپاهان هیچ اعتراضی نداشته است. در این بازی یکی از بهترین داوران انتخاب شد، او قابل احترام است، اما با این همه می‌گوییم همان طور که ما اشتباه می‌کنیم داور هم اشتباه می‌کند.

خطیبی افزود: ما جلوی بهترین تیم‌ها موقعیت‌سازی می‌کنیم برای ما خوب است، اما باید روی ضربه‌های آخر زیاد کار کنیم، اما متاسفانه بازی‌ها فشرده است و دنبال ریکاوری هستیم. باید دنبال این باشیم که مصدومیتی نداشته باشیم. نمی‌توان خیلی کار فنی انجام داد و با این فشردگی باید به سمت ریکاوری برویم.