میهمان ناخوانده بازی فوتبال زنان+ عکس

تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز در زمین شماره یک کمپ‌های تیم ملی دیدار دوستانه‌ای را با ذوب‌آهن اصفهان برگزار کرد که این دیدار با برتری 2 گله شاگردان ایراندوست خاتمه یافت.

در پایان این بازی تدارکاتی، یک چهره ویژه در مرکز ملی فوتبال حاضر شد و از نزدیک عملکرد تیم ملی فوتبال زنان را زیرنظر گرفت؛ شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال.

عزیزی‌خادم که در روزهای گذشته بارها به حمایت از تیم ملی فوتبال زنان پرداخته و از تلاش فدراسیون برای ایجاد شرایط مناسب برای زنان فوتبالیست صحبت کرده، امروز هم در جمع ملی‌پوشان برای آن‌ها در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت داشت و از تلاش همه‌جانبه فدراسیون فوتبال برای ارائه بهترین امکانات به فوتبالیست زن ایرانی صحبت کرد.

میهمان ناخوانده بازی فوتبال زنان+ عکس

گفتنی است بعد از صحبت در جمع ملی‌پوشان، رئیس فدراسیون فوتبال گفتگوی جداگانه‌ای را هم با مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی داشت و ایراندوست نیز در این گفتگو، گزارشی از پروسه آماده‌سازی تیم ملی و هم‌چنین مشکلات و مصائب پیش‌آمده داشت و عزیزی‌خادم نیز وعده داد که تلاش حداکثری خود را برای رشد و توسعه فوتبال زنان و همچنین ایجاد برابری جنسیتی در زمینه ارائه امکانات خواهد داشت.