پایخ کریمی به شایعات درباره عدم اختیار سولدو در انتخاب ترکیب تراکتور

حسین کریمی اظهار داشت: به دنبال نتایج ضعیف هفته‌های اخیر و ناراحتی هواداران پرشور تراکتور از وضعیت موجود، بنا به درخواستی که از مدیرعامل و معاون فرهنگی باشگاه داشتیم،  جلسه‌ای با سرمربی تیم تشکیل شد که نگرانی هواداران به کادرفنی منتقل شود.

رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتور در ادامه افزود: بر اساس گفته‌های آقای سولدو ، تراکتور در ابتدای فصل بازیکنان تاثیرگذار زیادی را از دست داده و متاسفانه بازیکنان تمرینات آماده‌سازی پیش فصل را نیز به خوبی انجام نداده‌اند و از نظر بدنی مشکل دارند، که دلیل اصلی افزایش مصدومیت‌ها همین موضوع است. همچنین در جذب بازیکنان نیز بالانس تیمی رعایت نشده است.

پایخ کریمی به شایعات درباره عدم اختیار سولدو در انتخاب ترکیب تراکتور

وی ادامه داد: سرمربی تیم فشردگی مسابقات را دلیلی بر نبود فرصت کافی برای تقویت بازیکنان از نظر بدنی و رفع نقاط ضعف تیم در خطوط مختلف اعلام کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: به گفته آقای سولدو، خستگی ناشی از بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای مقابل مس رفسنجان، اصلی‌ترین دلیل عملکرد ضعیف تراکتور مقابل تیم هوادار بود. 

وی با بیان اینکه سرمربی تراکتور در این جلسه قول داد با تقویت تیم، آماده‌سازی جسمی و تاکتیکی بازیکنان و همچنین رفع نقاط ضعف شاهد تراکتور متفاوت و پرقدرت در نیم فصل دوم مسابقات خواهیم بود، ابراز داشت: تا فرارسیدن تعطیلات نیم فصل، باید شرایط مدیریت شود تا تیم حداکثر امتیازات را کسب کند.

کریمی درباره دلیل عدم تقویت تیم و اضافه نشدن بازیکنان جدید در مقطع فعلی، اظهار داشت: با توجه به درخواست هواداران در این خصوص نیز با آقای سولدو صحبت کردیم که براساس گفته ایشان در مقطع فعلی بازیکن خارجی و داخلی تراز اولی که بتواند در ترکیب تیم قرار بگیرد و گره‌ای از کارمان باز کند، وجود ندارد و اکثر بازیکنان آزاد یا مشکل بدنی و مصدومیت دارند و یا مدتهاست که از شرایط مسابقه به دور هستند و استفاده از آنان در ترکیب تیم زمان‌بَر خواهد بود، به همین دلیل باید بازیکنی به تیم اضافه شود که یک سر و گردن از بازیکنان فعلی بالاتر باشد و در چنین شرایطی باید از بازیکنان موجود بهره‌وری حداکثری داشته باشیم. سولدو همچنین در این جلسه از بابت اضافه شدن مربی بدنساز به جمع کادرفنی از مدیریت باشگاه تشکر کرد و از عملکرد تمامی مربیان نیز ابراز رضایت نمود و تاکید کرد که در مقطع فعلی نیازی به اضافه شدن مربی جدید نیست و در آینده نیز اگر نیازی احساس کند به باشگاه اعلام می‌کند.

رئیس کانون هواداران تراکتور با اشاره به یکی دیگر از دغدغه‌های هواداران، درباره شائبه دخالت افرادی از بیرون باشگاه در رابطه با ترکیب تیم و عدم حضور برخی بازیکنان، بیان داشت: سولدو درخصوص این موضوع به صراحت اعلام کرد که تمامی این شایعات کذب محض است و اجازه دخالت افراد غیر فنی در کارم را نمی‌دهم و چنین شرایطی را قبول نمی‌کنم. انتخاب بازیکنان همواره بر اساس اصول خودم که همان کیفیت فنی بالا، عملکرد مطلوب در تمرینات و رعایت نظم است، انجام می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: براساس اعلام سولدو، نام بازیکنان ملاک قرار گرفتن در ترکیب نیست و عملکرد قابل قبول در تمرینات و رعایت اصول انضباطی در اولویت قرار دارد.

حسین کریمی در پایان از هواداران درخواست کرد که در شرایط کنونی از کادر فعلی حمایت کنند؛ چرا که در نیم فصل دوم با ترمیم نقاط ضعف و تقویت تیم، شاهد تراکتور متفاوت و پرقدرتی خواهیم بود.