تارتار زحمت زیادی برای ذوب آهن می‌کشد

امیرحسین صدقی که فصل گذشته با تیم فجرسپاسی موفق به صعود به لیگ برتر شد و در آغاز لیگ بیست یکم به جمع شاگردان مهدی تارتار اضافه شد در خصوص تقابل ذوب آهن با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: بازی پایاپایی بود و حتی در بعضی دقایق بازی تا قبل از اینکه گل دریافت کنیم خیلی بهتر از پرسپولیس هم بازی کردیم. هم مالکیت توپ ما بهتر بود و هم موقعیت های زیادی داشتیم و با وجود اینکه بازی در زمین حریف بود ما وضعیت خوبی داشتیم ولی یک اشتباه فردی باعث شد گل بخوریم و در آزادی هم عقب افتادن از تیم پرسپولیس کار را سخت می‌کند و بعد از آن هم برای گل بعدی جلو آمدیم و در دقایق آخر بازی داور یک پنالتی برایشان گرفت و ۲-۰ باختیم.

او با اشاره بر نمایش خوب ذوب آهن مقابل پرسپولیس ادامه داد: بعد از بازی که با بازیکنان صحبت می‌کردیم به نظر ما مدل بازی طوری نبود که ما بخواهیم با اختلاف دو گل بازی را ببازیم.

تارتار زحمت زیادی برای ذوب آهن می‌کشد

مدافع راست ذوب آهن در خصوص داوری بازی با پرسپولیس اظهار داشت: در صحنه پنالتی شدت ضربه اصلا زیاد نبود چون پای تکیه گاه بازیکن پرسپولیس روی زمین نبود و به همین دلیل با یک لمس کوچک تعادلش را از دست داد. به نظر من اصلا پنالتی نبود. خیلی صحنه های بزرگتری در هفته های قبل داشتیم که پنالتی نگرفته‌اند و خیلی راحت از کنار آن رد شدند اما این تیم پرسپولیس بود و بخاطر اسمش برایشان پنالتی گرفتند.

او با اشاره به تاثیر داوری ها روی نتایج تیم ذوب آهن بیان کرد: ما در چند بازی از داوری ضرر کردیم و یکی از تیم هایی بودیم که بیشترین امتیاز را برای این موضوع از دست داده‌ایم و شدیدا نیاز داریم VAR در لیگ ایران باشد. اگر بود ما الان امتیاز ما الان بیشتر از ۲۰ بود و خیلی وضعیت بهتری داشتیم. امیدوارم هر چه زودتر VAR را بیاورند که تیم ها کمتر ضرر ببینند. همه تیم ها زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند و هواداران از تیم ها انتظار دارند و باید شرایط طوری باشد که حق کسی ضایع نشود.

صدقی ضمن تاکید بر عملکرد خوب ذوب آهن در فصل جاری گفت: تیم ما امسال طوری است که ۹۰ درصد اعضای تیم جدید آمده‌اند و ما در همه بازی هایی که واگذار کردیم به هیچ عنوان تیم حریف به ما غالب نبوده است و ما مستحق باخت باشیم. حاج مهدی تلاش می‌کند و همه زحمت می‌کشند. ما الان در این شرایط به یک برد نیاز داریم تا همه چیز تغییر کند. ما الان ۱۱ امتیاز داریم و با یک برد ۱۴ امتیازی می‌شویم و سه رده صعود می‌کنیم. تیم ما خیلی تیم جانداری است. ما حتی مقابل استقلال در اصفهان هم مثل بازی با پرسپولیس عالی بودیم و گل بچگانه ای خوردیم و باختیم.

وی افزود: تیم خیلی خوبی داریم و امیدوارم زودتر بتوانیم خودمان را از این شرایط خارج کنیم و به فکر رده های بالای جدول باشیم. مطمئن باشید ما قطعا در چنین جایگاهی در جدول نمی‌مانیم و شرایطمان خیلی بهتر می‌شود. ما به یک برد نیاز داریم و قطعا به بالای جدول می‌رویم تا جزو تیم های میانه یا حتی شش تیم بالای جدول باشیم.

بازیکن ذوب آهن در خصوص وضعیت خودش در ذوب آهن و بازی در لیگ برتر عنوان کرد: من شش سال پیش با سیاه جامگان در لیگ برتر بازی کردم ولی آن زمان تجربه کمی داشتم و زیاد بازی نکردم ولی الان بعد از شش سال تجربه ام بیشتر شده و به ذوب آهن آمدم و خیلی این باشگاه را دوست دارم و امیدوارم چند سال اینجا بازی کنم و پیشرفت کنم و بزرگ شوم. سعی می‌کنم روز به روز شرایط بهتری داشته باشم و برای تیمم مثمرثمر باشم.

او همچنین درباره بازی هفته آینده ذوب آهن مقابل تراکتور گفت: تراکتور تیم بزرگ و ریشه داری است اما آنها هم مثل ما شرایط جالبی ندارند و بازی قبل را باخته‌اند. این بازی برای ما خیلی مهم است و باید با تمرکز کامل وارد این بازی شویم و انشاالله در تبریز این بازی را ببریم که وضعیتمان بهتر شود. بعد از بازی پرسپولیس هم آقای تارتار گفتند حتما باشداین بازی را ببریم. ما برای برد به تبریز می‌رویم.