همبازی  شدن ارلینگ هالند با رونالدو

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد منچستریونایتد آماده پرداخت بند فسخ 75 میلیون یورویی قرارداد ارلینگ هالند ، ستاره نروژی دورتموند بوده و ممکن است این بازیکن به زودی راهی اولدترافورد شود. ارلینگ هالند که بخشی از فصل جاری را به علت مصدومیت از دست داد، در 16 بازی در تمامی رقابت ها 19 گل به ثمر رسانده و این ستاره آینده دار مهم ترین هدف یونایتد محسوب می شود.

 در اوایل این هفته منچستر ایونینگ نیوز مدعی شد رالف رانگنیک، سرمربی موقت او تلاش می کند تا هالند را به اولدترافورد بیاورد و رابطه خوب این سرمربی با مهاجم جوان دورتموند باعث شده مدیران یونایتد نسبت به گذشته به جذب ارلنگ هالند امیدوارتر باشند.

همبازی  شدن ارلینگ هالند با رونالدو

از همان روزهای ابتدایی انتقال ارلینگ هالند به دورتموند مشخص شد که بندی 75 میلیون یورویی در قرارداد او گنجانده شده که در تابستان سال 2022 فعال می شود. در روزهای اخیر وجود این بند در قرارداد ارلینگ هالند تایید شده و یونایتد قصد دارند با پرداخت این رقم، حتی تا قبل از انتهای فصل انتقال این بازیکن را نهایی سازد.

در حال حاضر رئال مادرید تمام تمرکز خود را روی خرید کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن قرار داده و به نظر شرایط مالی بارسلونا نیز برای خرید ارلینگ هالند چندان مهیا نیست. بدین ترتیب دو تیم شهر منچستر شرایط را برای جذب این گلزن تنومند مهیاتر از قبل می بینند  و شیاطین سرخ معتقدند رابطه خوب این بازیکن با رالف رانگنیک می تواند او را مجاب به انتقال به اولدترافورد بکند.

در صورت رخ دادن این اتفاق شاهد همبازی شدن ارلینگ هالند با یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال خواهیم بود. کریستیانو رونالدو در سال های پایانی دوران ورزشی خود دوباره لباس منچستریونایتد را به تن کرده و ارلینگ هالند می تواند در کنار او خط حمله ای هراس انگیز برای این تیم در فصل آتی تشکیل دهد. البته دورتموند نیز در تلاش برای حفظ مهاجم جوان خود بوده و حاضر است دستمزد ارلینگ هالند را برای ماندن دو برابر هم بکند.