واکنش باشگاه فولاد سپاهان به اقدام عجیب سازمان لیگ والیبال

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان درباره نتیجه‌گیری سازمان لیگ فدراسیون والیبال نسبت به نظرسنجی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال مردان توضیحاتی به شرح زیر ارائه داد:

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پس از دریافت نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال مبنی بر نظرسنجی شیوه برگزاری دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان، با بررسی تمامی جوانب و ارائه نظرات کارشناسی، پیشنهاد جدیدی را ذیل نامه رسمی به این سازمان ارائه داد.

پیشنهاد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، برگزاری دور برگشت رقابت‌ها به صورت متمرکز در تهران(هر هفته ۳ بازی با استراحت ۴ روزه بین بازی‌ها) و برگزاری مراحل پلی‌آف و فینال مسابقات به صورت رفت و برگشت و دو بازی از ۳ بازی در شهرهای میزبان بوده است.

 واکنش باشگاه فولاد سپاهان به اقدام عجیب سازمان لیگ والیبال

اما متاسفانه با توجه به ارائه این پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه سپاهان، سازمان لیگ والیبال در نتیجه گیری نهایی خود تیم سپاهان را جزو موافقان با شیوه دوم برگزاری رقابت‌ها قرار داده که این موضوع از جانب روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تکذیب می‌شود.

لازم به ذکر است در صورت برگزاری مسابقات در مرحله پلی‌آف به صورت متمرکز، حق میزبانی تیم‌های بالای جدول و به ویژه تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان صدرنشین مسابقات، اجحاف گردیده و کیفیت برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی به پایین ترین سطح خود تنزل می‌یابد.

درخواست رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، بررسی پیشنهاد ارائه شده به سازمان لیگ والیبال و ارزیابی کارشناسی آن توسط نهاد مربوطه می‌باشد و حق اعتراض نسبت به نتیجه این نظرسنجی را برای خود محفوظ می‌داند.

در ادامه، نامه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به سازمان لیگ فدراسیون والیبال ایران پیوست گردیده است.