رکورد استقلال و مجیدی مقابل فولاد هم ادامه پیدا می‌کند؟

تیم استقلال در 11 هفته گذشته رقابت های لیگ برتر توانسته روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و رکوردهای جالبی را نیز به ثبت برساند. آبی ها که در 11 بازی گذشته تنها 2 بار دروازه شان باز شده، هم اکنون در صدرجدول قرار دارند و این شرایط برای هواداران راضی کننده است.

در چنین فضایی آبی پوشان پایتخت امیدوارند روند خوب خود را در بازی با فولاد هم ادامه بدهند و صدرنشینی شان را تثبیت کنند.

رکورد استقلال و مجیدی مقابل فولاد هم ادامه پیدا می‌کند؟

مهم ترین رکوردی که استقلال تاکنون ثبت کرده، ادامه مسابقات بدون شکست است. شاگردان فرهاد مجیدی در 11 بازی گذشته هیچ شکستی در کارنامه شان دیده نمی‌شود و عدد صفر در جدول مقابل تعداد باخت‌هایشان وجود دارد.

بی تردید مجیدی و شاگردانش هرگز دوست ندارند این خط تیره از جلوی نام استقلال برداشته شود و اگرچه برای کسب 3 امتیاز دیدار با فولاد تلاش می‌کنند، اما نباختن در این دیدار هم در اولویت شان خواهد بود تا همچنان در رقابت های لیگ بیست و یکم بدون شکست باقی بمانند.

استقلال در بازی های گذشته نشان داده در ساختار دفاعی تیم قدرتمندی است و می‌تواند رکورد گل نخوردن خود و البته نباختن را حفظ کند و ادامه بدهد. فرهاد مجیدی نیز روی این موضوع که تیمش نمی‌بازد بارها تاکید کرده و حالا باید دید در بازی عصر چهارشنبه با فولاد خوزستان هم آنها می‌توانند به روند خوب ادامه بدهند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.