خطیبی: اولین باخت ما بود و امیدوارم آخرین آن هم باشد

رسول خطیبی پس از شکست آلومینیوم اراک مقابل نفت آبادان اظهار داشت: به نفتی‌ها تبریک می‌گویم. در 10 دقیقه اول خوب بودیم و می توانستیم به گل برسیم، اما بعد از آن نفت بازی را در اختیار گرفت و موقعیت هم داشت. شرایط طوری شد که گل اول را خوردیم و بعد از آن با تغییر سیستم جبران کردیم.

وی ادامه داد: امروز یک مقدار بی نظم بازی کردیم و گل دومی هم که خوردیم،  اتفاقی افتاد که حتی خود نفتی‌ها هم گفتند بزنید بیرون، اما این اتفاق نیفتاد و گل خوردیم، کار درستی نبود. در کل از شرایط خودمان و بی نظمی که داشتیم، راضی نبودم و نتوانستیم امتیاز بگیریم.

خطیبی: اولین باخت ما بود و امیدوارم آخرین آن هم باشد

سرمربی آلومینیوم در خصوص داوری گفت: با اینکه باختیم، اما داوری خوب بود. در هفته های قبل هم که به ضرر ما گرفتند، هیچ اعتراضی نکردیم. این اولین باخت ما بود و امیدوارم آخرین باخت مان هم باشد. امروز مقصر اصلی من بودم و باید در بازی های بعدی جبران کنیم.

خطیبی گفت: یک مقدار احساس کردم بچه ها با غرور وارد میدان شدند و فکر می‌کردند که بازی را برده‌اند و امیدوارم این شکست آن غرور را از بین ببرد و در بازی های بعدی دیگر این چنین نباشند. در مجموع همانطور که گفتم مقصر باخت بودم و نتوانستیم تمرکز خوبی روی کار دفاعی داشته باشم.