مدیرعامل جدید هوادار: هدف ما بقا در لیگ برتر است

بهرام امیری مدیر عامل جدید باشگاه هوادار درباره شرایط این تیم گفت: هدف باشگاه هوادار در سال اول ورود به لیگ برتر فوتبال بقا در لیگ خواهد بود. می‌خواهیم موقعیتمان را در لیگ برتر، حفط کنیم و با تیم‌ها رقابت داشته باشیم. تیم ما با داشتن مربی خوب و بازیکنان با انگیزه، تا این از هفته از لیگ برتر، به اهداف خود رسیده و امیدوارم بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم. امیدوارم بتوانیم در سال اولی که به لیگ برتر آمدیم، جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. تصمیم داریم در سال‌های بعد، شرایط بهتری را برای تیم هوادار فراهم کنیم. قصد داریم جوان‌های خوبی را به لیگ معرفی کنیم. دغدغه اصلی کادر فنی و بازیکنان، ماندن در لیگ برتر است.

مدیرعامل جدید هوادار: هدف ما بقا در لیگ برتر است

هدفمان در آینده، شرکت در لیگ قهرمانان آسیا است

امیری درباره چشم انداز خود از آینده این باشگاه و اینکه چه هدفی در آینده دارند، گفت: همه باشگاه‌ها می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند و بتوانند در آنجا سر بلندی کنند. شک نکنید باشگاه ما هم همین هدف را در ذهن دارد. تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و برنامه‌های بلند مدت زیادی داریم، باید حداقل بتوانیم چند سال در لیگ برتر، موقعیت و شرایط خودمان را، جا بیاندازیم. باید با سرمایه گذاری روی جوان‌ها و با تیمی که در اختیار داریم، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در تمامی جام‌ها داشته باشیم.

مدیر عامل هوادار در خصوص اینکه آیا از کادر فنی فعلی تیمشان حمایت می‌کنند یا خیر، اشاره کرد: از اول فصل و فارغ از هر نتیجه ای، با تمام وجود در کنار رضا عنایتی و کادرش بودیم و خواهیم بود. به کادر فنی خود اطمینان کامل داریم و تا آخر پا به پای آن‌ها می‌آییم و حمایت‌ها و امکانات لازم را در اختیارشان می‌گذاریم.