مجیدی: پیشنهاد اخراج استقلالی‌ها در صورت اعتراض به داوران را دادم

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد داوری علیه آبی پوشان گفت: پس از بازی با پرسپولیس اعتراضی به داور نداشتیم و داور چهارم بازی در جریان این موضوع است. با توجه به اینکه  داوران امکانات ضعیفی در بحث سیستم رادیویی و ... دارند به همین خاطر به داور چهارم بازی سپردم در صورتی که هر یک از کادر من اعتراضی داشت او را اخراج کند. سه یا چهار بازی است که کوچکترین اعتراضی به داور نکردیم و فکر می‌کنم داور در فضای آرام بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد.

او درباره بازی با آلومینیوم اراک گفت: به طور قطع فردا بازی سختی برابر حریف داریم. با بازیکنانم درباره بازی فردا صحبت کردم و آماده ارائه یک بازی خوب هستیم.

او ادامه داد:جا دارد به خطیبی تبریک بگویم، چون تیم آلومینیوم اراک بسیار خوب است و ما هم بازی سختی برابر این تیم داریم. امیدوارم هواداران ۲ تیم یک بازی زیبا را نظاره گر باشند.

بازیکنان و مدیریت بیشترین سهم را در رکورد شکنی داشتند 

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بیشترین سهم در موفقیت و رکورد شکنی را بازیکنان و مدیریت داشتند و با کمک آن‌ها فضایی خوبی حاصل شد. به هواداران قول می‌دهم من و بازیکنان همه تلاشمان را برای موفقیت تیم به کار می‌گیریم.

استقلالی ها اجازه اعتراض به داوران را ندارند 

او افزود: نمی‌خواهم درباره اتفاقات گذشته نظری بدهم. داوران خوبی داریم و امیدوارم هفته به هفته روند داوری‌ها بهتر شود. من، بازیکنان و کادر فنی ام به هیچ عنوان اجازه اعتراض به داوران را نخواهیم داد. در بازی گذشته هم کمترین بحثی با داور چهارم نکردیم و با شروع بازی به داور چهارم اعلام کردم که هر یک از نفرات کادر من اعتراضی انجام داد او را اخراج کند. امیدوارم بقیه تیم‌ها هم این کار را انجام دهند تا داوران بتوانند در فضایی آرام کار خود را انجام دهند.

اظهارات مجیدی پیش از بازی استقلال با آلومینیوم

مجیدی درباره جوانان استقلال گفت: باشگاه استقلال ویترینی برای بازیکنان جوان است که تا آن‌ها خود را درآن نشان دهند و به تیم‌های بهتر بروند. آیا باشگاه منچستر سیتی پول خرید بازیکن ندارد که بازیکن ۲۱و ۱۹ ساله را بازی می‌دهد. به هر حال جوانان باید خود را در میادین نشان دهند و من هم علاقمند هستم  تا بازیکنان جوان در تیمم بازی کنند. خوشبختانه امسال بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم و مطمئن باشید هفته به هفته جوانان ما خود را بیشتر نشان می‌دهند و بدون شک آینده برای آن‌ها است و اعتقاد زیادی به جوانان تیمم دارم.

او افزود: تعدادی از بازی‌های تیم آلومینیوم را نگاه کردم و فکر می‌کنم این تیم نظم بسیار خوبی دارد و بیشترین سهم در موفقیت این تیم توسط خطیبی رخ داده، چون این تیم را منظم کرده است. این تیم بازیکنان چندان مطرحی ندارد، اما تیم یکدستی است و به همین دلیل آن‌ها تا به اینجا موفق بودند و نتایج خوبی گرفتند. فردا بازی سختی داریم و امیدوارم هواداران ۲ تیم بازی خوبی را نظاره گر باشند.
او درباره اینکه آیا مشکل رشید مظاهری حل شده است یا خیر کفت: مظاهری به تمرین تیم برگشت و با ما تمرین کرد.