نظر کارشناس داوری درباره پنالتی استقلال

حیدر سلیمانی در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: اشکان خورشیدی با توجه به محرومیت هایی که داشت و مدتی بود که قضاوت نمی کرد، ظهور خوبی نداشت. اخطارهایی که داور بازی در این دیدار نشان داد و سوت هایی که زد در بازی تنش ایجاد کرد.

وی افزود: در دقیقه 35 داور بازی به مهدی پور به دلیل خطای بی پروا که انجام داد باید اخطار می داد و در همان نیمه نخست به خاطر خطایی که دانشگر روی بازیکن آلومینیوم انجام داد و به دلیل این که موقعیت گلزنی را از تیم حریف گرفت، باید کارت قرمز نشان می داد.

نظر کارشناس داوری درباره پنالتی استقلال

سلیمانی در مورد صحنه برخورد توپ به دست شریفات که داور بازی آن را خطای هند و پنالتی اعلام کرد گفت: کاملا واضح بود که مدافع آلومینیوم به عمد دست خود را به سمت توپ آورد و پنالتی به سود استقلال کاملا درست بود.

کارشناس داوری در خصوص صحنه برخورد امیرحسین حسین زاده با مدافع آلومینیوم که داور به دلیل شبیه سازی به مهاجم استقلال کارت نشان داد عنوان کرد: در این صحنه شبیه سازی صورت نگرفت و برخورد انجام شد. تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود.

سلیمانی در مورد صحنه ای که مهاجم آلومینیوم با مدافع استقلال برخورد داشت و داور به او کارت زرد نشان داد گفت: تصمیم داور اشتباه بود و خطا بر روی شریفات صورت گرفت ولی بیرون محوطه جریمه این خطا رخ داد.