انتقاد الهامی از وضعیت چمن استادیوم کرج

ساکت الهامی سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی با هوادار گفت: در رابطه با بحث فنی بخواهم حرف بزنم، جای هیچ گونه صحبتی نیست. کیفیت زمین به نوعی بود که نمی شد 2 پاس داد. از مسئولین سازمان لیگ و مسئولین این ورزشگاه گله دارم. شب گذشته بارندگی بوده و روی زمین را نپوشانده بودند و زمین یخ زده بود. دو تیم پس از گرم کردن شرایط یکسانی داشتند.

وی ادامه داد: فوتبالی که هیچ راهی نداشت جز این کیفیت بد را داشته باشد. در نیمه دوم ما و هوادار موقعیت هایی داشتیم. هیچ کدام از اتفاقات بازی برمبنای کار فنی و تاکتیکی نبود. هم ما و هم تیم هوادار می توانستیم در این بازی بی کیفیت برنده باشیم. نتیجه مساوی به درد هیچ کدام از تیم ها نخورد و در رابطه با بحث فنی، هیچ صحبتی نمی شود انجام داد و به بازیکنان خودمان و تیم هوادار خسته نباشید می گویم.

انتقاد الهامی از وضعیت چمن استادیوم کرج

او گفت: خدا را شکر که حداقل بازیکنی از تیم ما مصدوم نشد و از سازمان لیگ خواهش می کنم به کیفیت زمین استادیوم ها اهمیت بیشتری بدهند. اکنون هر کدام از تیم ها چند بازیکن مصدوم دارند. به نظر من زمین کرج از زمین ساری بهتر نبود و شایدم بدتر بود. در دقایق پایانی زور بازیکنان به توپ نمی رسید که به آن ضربه بزنند. در پایان نیز به گروه داوری تبریک می گویم که در این بازی سنگین، پربرخورد، پرتنش و فیزیکی سربلند بیرون آمدند.

او درباره علت تعویض محمدجواد ملایی گفت: اجازه بدهید که این موضوع یک بحث درون خانوادگی باقی بماند.

سرمربی نساجی درخصوص اینکه نساجی و هوادار دچار مشکل زمین هستند، پاسخ داد: نه کیفیت تیم هوادار اینی است که دیدیم و نه کیفیت تیم ما اینگونه است. شما بازی های هوادار را برابر استقلال و پرسپولیس ببینید. خدا را شکر مصدوم ندادیم و امیدوارم سازمان لیگ در رابطه شرایط زمین استادیوم ها سخت گیری کند. تیم ها در فشار هستند و هر 4، 5 روز یکبار مسابقه داریم. این هفتمین یا هشتمین باری است که تیم ها کمتر از 4 یا 5 روز بازی می کنند. در اروپا اینگونه نیست و پس از 3 بازی فشرده، بین دیدارهای چهارم و پنجم یک هفته زمان برای ریکاوری وجود دارد. از این به بعد حتی ریکاوری هم نمی شود انجام داد. اگر فقط بحث برگزاری است که خوب برگزار می‌کنند ولی کیفیتی ندارد زمین‌ها.

الهامی در پایان در خصوص تکلیف زمین چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر گفت: از اول فصل به ما می‌گویند درست می‌شود. تازه الان می‌گویند که پیمانکارش هشت روز است که کار را تعطیل کرده است. ما نمی‌دانیم جواب مردم را چه بدهیم. صادقانه بگویم از این شرایط واقعاً خسته شده‌ام. سرم را نمی‌توانم جلوی بچه‌ها بالا بگیرم. در یک زمین تمرین می‌کنیم و می‌آییم در زمین با شرایط اینجا بازی می‌کنیم. ما اصلاً نمی‌دانیم هفته دیگر چه روزی باید به مشهد برویم. مشهدی که بچه‌های ما تا الان حتی یک بازی هم انجام نداده‌اند و نمی‌دانم چه باید بکنیم. 15 هفته شما میزبان نباشید خیلی حرف است آن هم تیمی که هویتش هواداران و میزبانی است.