اظهارات یحیی پس از برد/ فدای سر ترابی که پنالتی را گل نکرد

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر تیم تراکتور گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم، اما متاسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم. البته کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کنیم. کسب ۳ امتیاز حقمان بود.  

او ادامه داد:  با توجه به نتایج گذشته، تیم تراکتور  انگیزه زیادی برای این بازی داشت. پنالتی هم به دست آوردیم و می‌توانستیم به گل برسیم تا بازی برایمان راحت‌تر شود، اما این اتفاق رخ نداد. بازیکنان ما به غیر از یکی، ۲ صحنه تمرکز خوبی بر روی  بازی داشتند و انگیزه زیادی در این بازی داشتند.  

اظهارات یحیی پس از برد/ فدای سر ترابی که پنالتی را گل نکرد

گل محمدی درباره اینکه همچنان ترابی  پنالتی زن پرسپولیس است، گفت: تا زمانی که ترابی در زمین مسابقه باشد، او پنالتی زن اول ما خواهد بود. او پنالتی‌های حساسی را گل کرده است و او بهترین پنالتی زن ایران محسوب می شود و شکی در آن وجود ندارد. فدای سر ترابی که پنالتی را گل نکرد.  

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه امیدوار به بازگشت رای پرونده بازی‌های گل گهر است، گفت: به طور حتم کمیته استیناف رای نهایی را صادر می‌کند. امیدوارم رای صادر شود که عدالت در آن برقرار باشد. ما تمرکزمان بر روی بازی‌های آینده است و فقط امیدواریم که هر چه سریعتر این رای اعلام شود. به هر حال نزدیک به پایان نیم فصل اول هستیم و  باید تکلیف ۸ امتیاز جابه جا شده  مشخص شود. به نظرم هر چه سریعتر تکلیف این رای را مشخص کنند به نفع همه تیم‌های لیگ برتر فوتبال است.