واکنش سرپرست آلومینیوم به اظهارات بیژن طاهری

حمیدرضا امیدوار در مورد ادعای بیژن طاهری ، سرپرست تیم فوتبال استقلال مبنی بر حضور تعدادی از تماشاگران در بازی آلومینیوم و استقلال اظهار داشت: تصویری که صفحات مجازی رسمی باشگاه استقلال منتشر کرده‌اند، به خوبی نشان می‌دهد که در جایگاه ویژه و سکوهای ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک چه خبر بود و همان تصاویر، ادعاهای آقای طاهری را به بهترین شکل رد می‌کنند.

وی افزود: در تمام ویدئوها و تصاویری که از بازی دیروز منتشر شد، برخی رسانه‌ها نوشتند حدود 80-70 تماشاگر در ورزشگاه بودند، در حالی که سمت راست جایگاه ویژه به 20 خبرنگار استانی و کشوری اختصاص داشت. در سمت راست جایگاه نیز عوامل تیم آلومینیوم مثل کادر پزشکی، تدارکات، آنالیزور و ... حضور داشتند. حتی یک فرد خارج از باشگاه به آن جایگاه نرفته بود.

واکنش سرپرست آلومینیوم به اظهارات بیژن طاهری

سرپرست آلومینیوم تصریح کرد: جدا از جایگاه خبرنگاران و محل استقرار عوامل تیم، در بخش مرکزی جایگاه ویژه نیز که تصاویر آن مشخص شده، کلا 64 صندلی وجود دارد. در تمام تصاویر منتشر شده، نیمی از آن صندلی‌ها خالی است و در نیمی دیگر هم اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، مدیران استانی، مسئولان و عوامل انتظامی، حراست اداره کل و ... حضور داشتند. علاوه بر این‌، مدیران و عوامل تیم استقلال نیز در این جایگاه حضور داشتند. چطور آقایان می‌گویند 80 نفر؟ اصلا به اندازه 80 نفر در آنجا صندلی هست؟ لطفا در همان تصاویری که خودشان در کانال تلگرامی باشگاه استقلال منتشر کردند، تعداد تمام افراد اعم از مدیران و عوامل باشگاه‌ها، خبرنگاران و ... را بشمارند و بگویند 80 نفر شده یا خیر.

امیدوار در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه آلومینیوم افزود: آقایان می‌گویند ما در ورزشگاه تماشاگر داشتیم. کدام تماشاگر؟ حتی یک تماشاگر هم در ویدئو و تصاویرشان به ما نشان بدهند، حرفشان قبول است. ما حتی 4 نفر که می‌خواستند طرح موزائیکی را ترمیم کنند، در استادیوم نداشتیم اما بهتر است از سکوهای ورزشگاه آزادی در بازی‌های استقلال تصویر بگیرید و ببینید چند نفر در ورزشگاه هستند.

وی با اشاره به بازی فصل گذشته دو تیم در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: سال گذشته در بازی ما و استقلال که در ورزشگاه آزادی انجام شد، 50 تماشاگر استقلال بودند ولی به خاطر اینکه در بالای جایگاه‌ها و کنار راهروها نشسته بودند، ناظر بازی آن‌ها را نمی‌دید. اما کاملا همان افراد تیمشان را تشویق می‌کردند. مگر ما که آن بازی را در چنین شرایطی و با ناداوری باختیم، چنین بهانه‌هایی آوردیم که سرپرست و سرمربی استقلال پس از مساوی در اراک دنبال بهانه‌های واهی هستند؟

سرپرست آلومینیوم تاکید کرد: تماشاگران تمام تیم‌ها از جمله استقلال برای ما بسیار قابل احترام هستند و آرزو داریم همه هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم، اما مگر استقلالی‌ها تافته جدا بافته هستند که در بازی‌های خانگی خودشان آن همه تماشاگر دارند و تیمی مثل ما حتی برای حضور مدیرانش در ورزشگاه هم باید جواب پس بدهد؟

امیدوار با اشاره به اظهارات سرپرست استقلال در جلسه هماهنگی قبل از بازی گفت: بیژن طاهری در نشستی که با حضور نماینده فدراسیون برگزار شد، از همه عوامل انتظامی و امنیتی استان و باشگاه آلومینیوم بخاطر حضور بدون مشکل در هتل و استقرار مناسبی که بدون حضور تماشاگران داشتند، تشکر کرد اما در عرض 24 ساعت و پس از دریافت گل لحظه آخر چه اتفاقی افتاده که مصاحبه می‌کنند و می‌گویند در هیچ سفری با این معضل‌ها مواجه نبودیم؟

وی به برگزاری بازی هفته گذشته سپاهان و پرسپولیس در شهر اراک اشاره کرد و افزود: هفته قبل مهم‌ترین بازی لیگ برتر با هماهنگی باشگاه آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد و برخلاف سالیان اخیر که مسابقه این دو تیم همواره با حواشی همراه بود و برنامه‌های تلویزیونی به آن می‌پرداختند، این مسابقه بدون کوچک‌ترین مشکل و با درجه امنیتی بسیار بالا در اراک برگزار شد اما چرا فقط بعد از بازی با استقلال این مسائل پیش آمد و در هیچ مسابقه خانگی ما این مسائل وجود نداشت؟

سرپرست آلومینیوم در خصوص اینکه طاهری اعلام کرد نماینده فدراسیون به این اتفاقات بی‌توجه بوده، گفت: ناظران بازی‌ها انسان‌های باشرف و دارای مسئولیت هستند و در حین برگزاری مسابقه و قبل و بعد از آن، بحث کاری را از هر مساله دیگری جدا می‌کنند. دیروز هم همین اتفاق با حضور کرامتی رخ داد. مطمئن باشید اگر مشکلی در ورزشگاه بود، قبل از همه، او تذکر می‌داد.

امیدوار تصریح کرد: ما هم دوست داریم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها آزاد و موانع موجود برطرف شود تا هواداران را در کنار خودمان داشته باشیم اما در بازی دیروز اگر بخواهیم بگوییم کدام تیم تماشاگر داشت، باید نام استقلال را ببریم چرا که بعضا صدای تشویق آن‌ها نیز می‌آمد. کسانی که به‌ عنوان عوامل استقلال در ورزشگاه حضور داشتند ولی ما به همه آن‌ها احترام گذاشتیم.

وی در خصوص اینکه بیژن طاهری عنوان کرده پس از بازی یک نفر از الفاظ رکیک استفاده کرده، گفت: مردم استان مرکزی و شهر اراک دارای اصالت و پیشینه هستند. در شان و شخصیتشان نیست که چنین اتهاماتی به آ‌ها وارد کنند.