اعتراض اینستایی بازیکنان صنعت نفت/ صفت «مظلوم» را از پشت نام آبادان بردارید!

در شرایطی که دو هفته به پایان نیم‌فصل اول فوتبال ایران باقیمانده، اما خبری از پرداختی به بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیست و علیرضا منصوریان و شاگردانش بدون دریافت بخشی از قرارداد خود تاکنون به کارشان ادامه داده‌اند اما بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، نفتی‌ها دست به اعتصاب زدند و جلسه تمرینی امروز نفت برگزار نشد.

به جز لغو جلسه تمرینی و عدم حضور بازیکنان، بازیکنان صنعت نفت آبادان در پیامی اینستاگرام ی به صورت مشترک اعتراض خود را نسبت به وضعیت موجود بیان کردند.

اعتراض اینستایی بازیکنان صنعت نفت/ صفت «مظلوم» را از پشت نام آبادان بردارید!

در پیام بازیکنان صنعت نفت، اشاره به مظلومیت آبادان، این‌چنین خطاب به مسئولان استانی و شهری اعتراض خود را بیان کردند که آن‌ها تاکنون به عشق مردم آبادان به میدان آمده‌اند اما نمی‌توانند دیگر پاسخگوی شرمندگی‌شان برابر خانواده خود باشند.

بازیکنان نفت به مدیران استانی تاکید کرده‌اند اقدامات دیرهنگام آن‌ها احتمال دارد سبب بروز اتفاقات تلخی برای تیم ریشه‌دار صنعت نفت شود؛ آن‌ها در بخش پایانی صحبت‌های خود این‌چنین نوشته‌اند: «به داد ما نه، به داد این تیم برسید.»

باید دید با توجه به اعتصاب انجام شده و اعتراض مشترک در فضای مجازی، واکنش مسئولان چه خواهد بود و آیا مشکلات مالی صنعت نفت برطرف خواهد شد یا شرایط متفاوتی برای شاگردان منصوریان در آستانه هفته چهاردهم لیگ برتر رقم می‌خورد.