سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

هاشم بیگ زاده پس از دیدار نمادین تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی ها به مناسبت گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی در خصوص این بازی گفت: نتیجه این بازی مهم نیست؛ مهم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی بود و خوشحالم که یک سهم کوچک در این گرامیداشت داشتم و خیلی خوشحالم که در این بازی شرکت کردم.

او درباره به حس و حال بازی مجدد در استادیوم آزادی بیان کرد: بعد از مدتها بازی کردیم و واقعا استادیوم بدون هواداران روح ندارد و این را ما می‌دانستیم و دوباره هم تجربه کردیم و خدا را شکر توانستیم بعد از مدتها دوباره بزرگان فوتبال را ببینیم؛ آقای علی پروین، آقای مهدی مناجاتی، آقای خداداد عزیزی و خیلی از بچه های دیگر.

مدافع سابق تیم استقلال درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: من هفته پیش مصاحبه کردم و گفتم استقلال با این وضعیت به مشکل می‌خورد که هواداران خیلی از این صحبت ها خوششان نیامد ولی من واقعیت را گفتم و دیدیم که در بازی با آلومینیوم این اتفاق افتاد‌. دوست نداریم استقلال نتیجه نگیرد و قصدمان این نیست. قصدمان این است که فوتبالی بازی کنند که هواداران لذت ببرند.

سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

بیگ زاده با انتقاد از عملکرد استقلال مقابل آلومینیوم ادامه داد: استقلال وقتی بازی با آلومینیوم اراک را ۱-۰ جلو افتاد می‌توانست احتیاط را کنار بگذارد و فوتبال خودش را بازی کند. مثل بازی های قبل که دنبال گل های بیشتر بود هجومی تر بازی کند ولی عقب نشست و تیم را تدافعی کرد و سعی کرد در دو سوم میانی بازی را حفظ کند تا بازی را ببرد که فکر می‌کنم این حفظ کردنشان هم خوب نبود و کمااینکه دیدید دقیقه ۹۰ گل خوردند و نتوانستند سه امتیاز را بگیرند.

او ادامه داد: استقلال از لحاظ مهره جزو سه تیم برتر ایران است و مهره های خوبی دارد فقط باید بتواند از این مهره ها به نحو احسن استفاده کند. در پست هافبک خیلی پرتعداد هستند اما در حمله کم تعداد هستند و این بخاطر سیستمی است که بازی می‌کنند. دوست نداریم اینجا تیم استقلال را آنالیز کنیم و امیدوارم روند بازی آنها طوری باشد که من پیشکسوت یا هوادارانی که بازی را می‌بینند لذت ببرند.

بازیکن سابق سپاهان در پایان شانس این تیم را برای قهرمانی بیشتر دانست و گفت: سپاهان هم تیم بزرگ و قابل احترامی است کمااینکه می‌بینید پارسال و امسال جزو سه تیم مدعی بوده و نفراتش را حفظ کرده و چند یار خوب هم اضافه کرده است. فکر می‌کنم سپاهان نسبت به استقلال و پرسپولیس شانس خیلی بیشتری برای قهرمانی داشته باشد چون ثبات ییشتری داشته است. درست است که چند هفته نتیجه نگرفت ولی روند و یکنواختی که دارد خیلی می‌تواند به ادامه روند بازی ها کمک کند.