مورینیو از زلاتان حمایت کرد

دو تیم رم و میلان شب گذشته در هفته بیستم لیگ ایتالیا به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی 1-3 شاگردان استفانو پیولی به پایان رسید.

این دیدار که دو اخراجی و چندین کارت زرد نیز داشت با حواشی بسیاری همراه بود که یکی از آنها سر  دادن شعارهای نژادپرستانه علیه زلاتان بود.

این اتفاق در نیمه دوم و دقایق پیش از آن رخ داد که رافائل لیائو گل سوم تیمش را برابر رم به ثمر رسانده و پیروزی این تیم را تا حد زیادی قطعی کند.

در جریان بازی، مورینیو متوجه شد که شعارهای نژادپرستانه‌ای از روی سکوهایی به گوش می‌رسد که هواداران رم روی آن نشسته‌اند و از آنها خواست که دست از این کار بردارند. هواداران رم نیز فورا به خواسته سرمربی تیم عمل کردند و سر دادند این شعار را متوقف کردند.

مورینیو از زلاتان حمایت کرد

ابراهیموویچ در دیدار برابر رم در ترکیب اصلی حضور نداشت و کار را از روی نیمکت آغاز کرد. با این حال او در نیمه دوم به زمین آمد و موفق شد پاس گل سوم تیمش را نیز برای لیائو ارسال کند.

مورینیو پیش از این در فصل 09-2008 سرمربی زلاتان بود اما این بازیکن در تابستان 2009 با ساموئل اتوئو معاوضه شد تا از اینتر جدا شده و پیراهن بارسلونا را به تن کند.

این مهاجم سوئدی در ژانویه 2020 بار دیگر برای دومین بار به میلان برگشت. او تا به حال در تمامی رقابت‌های این فصل در 15 بازی هفت گل برای روسونری به ثمر رسانده است.