رونالدو با جنون شیاطین سرخ دست و پنجه نرم می کند

منچستریونایتد در شرایط بحرانی قرار دارد و بازیکنان از عملکرد رالف رانگنیک ناراضی هستند و کریستیانو رونالدو ممکن است از این تیم خارج شود.

خورخه مندس، ایجنت کریستیانو رونالدو، برای برگزاری یک جلسه اضطراری با بازیکن ملی پوش پرتغالی به این کشور سفر کرده است. ستاره منچستریونایتد در بحبوحه مدیریت فاجعه بار باشگاه پشت در‌های بسته به جدایی چشم دوخته است.رونالدو ممکن است تنها چند ماه پس از پیوستن به یونایتد به حضور خود در این باشگاه خلاتمه دهد.

سرمربی آلمانی در چند ماه اول دوران سرمربیگری خود در باشگاه منچستر یونایتد دوران جنون را پشت سر می گذارد! طبق گزارش‌ها ۱۷ بازیکن می‌خواهند از این تیم خارج شوند.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود، نارضایتی گسترده‌ای در مورد روش‌های تمرینی رانگنیک وجود دارد و تاکتیک‌های او در تیم به خوبی پیش نمی‌رود؛  به نظر می‌رسد رونالدو در مورد بازگشت رویایی خود به اولدترافورد تردید‌های زیادی دارد.

رونالدو

طبق گزارش سان، برنده ۵ توپ طلا به این باور رسیده است که بازگشت به باشگاهی که در ۱۸ سالگی به آن پیوست، یک اشتباه بوده است. او از نحوه بازی یونایتد و تمرین زیر نظر رانگنیک نا امید شده است. ستاره پرتغالی می‌خواهد عملکرد موفقیت آمیزی در یونایتد داشته باشد اما در حال حاضر به این نتیجه رسیده است که کسب جام با شرایط فعلی یک مبارزه واقعی است. 

در پشت صحنه، آشفتگی در یونایتد وجود دارد در حالی که هیچ چیز از مشکلاتی که در زمان اوله گونار سولسشر به وجود آمد حل نشده است. شیاطین سرخ بار دیگر دچار رکود می‌شوند؛ و آن‌هایی که در کنار زمین هستند معتقدند که از تیم کنار گذاشته شده‌اند و افرادی مانند جسی لینگارد، دانی ون دی بیک و آنتونی مارسیال از کمبود زمان بازی نا امید شده‌اند.

رانگنیک به ستاره‌های حاشیه‌ای خود گفته است که بدون توجه به شرایط، حرفه‌ای بمانند.