چه کسانی مخالف بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس هستند؟

السیلیه روزهای ناامید کننده‌ای را در لیگ ستارگان قطر تجربه می‌کند. این تیم بعد از ۱۳ بازی تنها یک پیروزی و دو تساوی را به دست آورده است و با ۵ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

خبرهای زیادی درباره بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی به گوش می رسد و به نظر می رسد که باشگاه السیلیه مشکلی با این انتقال نداشته باشد، چرا که برای ماندن در لیگ ستارگان به دنبال تغییرات است. دراین میان فقط رضایت یک نفر باید جلب شود؛ یحیی گل محمدی!

شنیدیم برخی از بازیکنان بزرگ تر و با تجربه پرسپولیس رابطه خوبی با رامین رضاییان نداشته و راضی به بازگشت او نیستند. این دسته از بازیکنان پرسپولیس فراموش نمی کنند رامین درگذشته به خاطر کارلوس کی روش از همبازیان خود انتقاد کرد و همچنین رفتارهایی بروز داد که حواشی زیادی به دنبال داشت. با این وجود یحیی گل محمدی اگر به این جمع بندی برسد که رامین رضاییان را بخرد آن گاه این لژیونر ایرانی به پرسپولیس باز خواهد گشت.

رامین رضائیان

جالب آن که رامین رضاییان نزد هواداران پرسپولیس از جایگاه خوبی برخوردار است و اغلب طرفداران این تیم از بازگشت احتمالی این ملی پوش سابق استقبال کرده اند. خود رضاییان هم خوب می داند با بازگشت به ایران و بازی در پرسپولیس می تواند شانس خود برای دعوت مجدد به تیم ملی و تجربه دوباره جام جهانی را افزایش دهد.