رویارویی جالب صادقی و معدنچی با پرسپولیس

کاکوهای شیرازی بعد از مدت‌ها بار دیگر به لیگ برتر بازگشته‌اند و البته شرایط طی هفته‌های اخیر چندان به سود آنها نبوده و با 12 امتیاز همچنان یکی از قعرنشینان جدول محسوب می‌شوند و مدعی جدی سقوط دوباره به لیگ آزادگان.

آنها البته هفته گذشته در آستانه دستیابی به یک برد ارزشمند مقابل تراکتور قرار داشتند که در نهایت اما نتوانستند از گل خود محافظت کرده و به تساوی برابر حریف رضایت دادند. تیمی که همواره طی سالیان اخیر با نام غلامحسین پیروانی و مرحوم یاوری برای فوتبالدوستان شناخته می‌شد اکنون اما با کادری جدید راهی لیگ برتر شده و در کنار کلانتری، مهرزاد معدنچی را هم روی نیمکت خود می‌بیند. 

ستاره سابق پرسپولیس که روزهای عجیب و غریبی را در دوره مربیگری علی پروین در جمع سرخپوشان پشت سر گذاشت و زننده یکی از گل‌های جالب دربی نیز محسوب می‌شود. او که بعد از جدایی از پرسپولیس و حضور در لیگ امارات، در بازگشت به پرسپولیس نتوانست درخشش گذشته را تکرار کند، خیلی زود به تیم شهرش بازگشت و در نهایت در فجرسپاسی هم از فوتبال خداحافظی کرد تا اکنون در قامت مربی بار دیگر برابر پرسپولیس قرار گیرد. 

رویارویی جالب صادقی و معدنچی با پرسپولیس

ایمان صادقی دروازه بان کنونی فجرسپاسی نیز دیگر بازیکنی است که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد. بازیکنی که از ملوان بندرانزلی و بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی به پرسپولیس پیوست و در کنار سوشا مکانی اما نتوانست روزهای خوبی را درون دروازه سرخپوشان پشت سر بگذارد. او رفته رفته راهی لیگ دسته اول شد و این فصل اما با پیشنهاد فجرسپاسی و بعد از صعود شیرازی‌ها به لیگ برتر، بار دیگر حضور در سطح اول فوتبال ایران را تجربه کرده است و توانسته در برخی بازی‌ها با واکنش‌های خود، آمادگی‌اش را به رخ بکشد. 

اکنون باید دید ایمان صادقی و مهرزاد معدنچی در تقابل با پرسپولیس چه نمایشی به جا خواهند گذاشت و آیا قادر خواهند بود بعد از پدیده مشهد، دومین شوک را به پرسپولیس وارد کنند یا خیر.