نقل و انتقالات احتمالی پرسپولیس در نیم فصل 1400

با توجه با باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس یحیی گل محمدی برنامه تازه ای برای ترکیب خود دارد از این رو برخی ورودی و خروجی های تازه را در ترکیب تیم خواهیم دید.

رامین رضاییان:

چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی رامین رضاییان از این تیم شنیده شده و البته در مدتی که گذشته خبرهایی مبنی بر بازگشت این بازیکن به جمع بازیکنان پرسپولیس مطرح شده است. چندی قبل هم رضاییان در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی این شائبه را تقویت کرد. به نظر می رسد رضاییان با تیم باشگاهی اش به پایان خط رسیده اند. البته رضاییان برای انتقال به هر تیم دیگری باید با باشگاه الدحیل به توافق برسد چرا که به عنوان یار قرضی از این تیم به السیلیه پیوست. در این بین به نظر می رسد او بازیکنی است که یحیی گل محمدی برای نیم فصل دوم روی او نظر دارد اما هنوز از سوی باشگاه پرسپولیس مذاکرات رسمی با این بازیکن و باشگاه الدحیل صورت نگرفته است. باید دید در تعطیلات نیم فصل و در آغاز نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ می دهد یا خیر.رامین رضاییان هم بدش نمی آید با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم بار دیگر در جمع سرخپوشان حاضر شود و بلکه بتواند دوباره پیراهن تیم ملی را برتن کند.

بازیکنان خارجی:

با پیگیری های باشگاه پرسپولیس، مطالبات اوساگونا طی چند روز آینده توسط سازمان لیگ پرداخت خواهد شد تا دو بازیکن تاجیکی بتوانند بدون مشکل از بازی بعد برای تیم یحیی گل‌محمدی به میدان بروند. یحیی گل‌محمدی تمایلی به جذب هافبک داخلی ندارد و قرار است هافبک خارجی جذب کند. یک هافبک برزیلی و یک اسپانیایی تا این لحظه به او معرفی شده‌اند.

پیمان بابایی:

پیمان بابایی و یک مهاجم خارجی که سابقه آقای گلی دارد، مدنظر پرسپولیس هستند. سرخپوشان قرار است دو مهاجم جذب کنند.

شروین بزرگ :

شروین بزرگ درباره پیشنهاد پرسپولیس به او گفت: ببینم شرایط چه می‌شود. فعلاً تمرکزم روی صنعت نفت است و ببینیم تا نیم‌فصل خدا چه می‌خواهد.باشگاه پرسپولیس پیشنهادی به شروین بزرگ، مهاجم نفت آبادان نداده است و او مدنظر یحیی گل‌محمدی نیست.

نقل و انتقالات احتمالی پرسپولیس در نیم فصل 1400

علیرضا کوشکی:

یحیی گل محمدی در خصوص جذب علیرضا کوشکی در نیم فصل واکنش معناداری داشت. سرمربی سرخ‌ها درباره اینکه آیا پرسپولیس قرار است کوشکی بازیکن پیکان را جذب کند یا خیر هم گفت: صحبت زیادی مطرح است که در نقل‌وانتقالات پرسپولیس چه خواهد کرد . تا نیم‌فصل باید صبر کنیم.از صحبت‌های سرمربی پرسپولیس اینطور برداشت می‌شود که کوشکی در لیست خرید او قرار دارد. با توجه به اینکه عیسی آل کثیر هم مصدوم شده است تیم یحیی نیاز فوری به جذب بازیکن در این پست دارد.

عیسی آل کثیر:

باتوجه به خروج عیسی آل کثیر از فهرست پرسپولیس، سرخپوشان سه جای خالی در لیست بزرگسالان خواهند داشت و اگر جدایی رادوشویچ هم قطعی شود، این جای خالی به عدد چهار افزایش خواهد یافت. به نظر می‌رسد یحیی در نقل و انتقالات نیم فصل باید جذب یک مهاجم و یک دروازه‌بان ذخیره را در اولویت قرار دهد. همچنین پیش از این گفته می‌شد که سرمربی قرمزها به جذب مدافع راست و هافبک میانی علاقه دارد که گزینه دوم، احتمالا به خاطر نمایش ضعیف رضا اسدی و جای خالی احمد نوراللهی است.