حادترین شرایط تاریخ نفت آبادان!

در حالی که فردا مسابقات جام حذفی در شهرهای مختلف ایران پیگیری می‌شود و تیم فوتبال صنعت نفت باید در خرم‌آباد به مصاف خیبر می‌رفت؛ اما بازیکنان پس از عدم حضور در فرودگاه برای سفر به این شهر به اعتصاب خود ادامه دادند تا شرایط پیچیده تر از قبل برای این تیم ریشه دار و پر هوادار ادامه یابد.

از ساعت 8:30 صبح امروز دو تن از اعضای هیئت مدیره نفت آبادان با حضور در هتل محل اقامت تیم با بازیکنان جلسه‌ای برگزار کردند تا آن‌ها را راضی به انجام بازی برابر خیبر در جام حذفی کنند. جلسه ای که خروجی مثبتی نداشت و بازیکنان پس از شنیدن وعده یک هفته‌ای برای پرداخت مطالباتشان، حاضر به قبول آن نشدند و از سفر به خرم‌آباد امتناع کردند.

علیرضا منصوریان نیز پس از دیدن شرایط حاد بازیکنان و عوامل تیمش که از نظر روانی و اقتصادی تحت فشار شدیدی هستند، برای نهار آن‌ها را به رستوران خود برد تا کمی جو را تغییر دهد. در ادامه به بازیکنان 48 ساعت تعطیلی داد تا از نظر روحی و روانی ریکاوری داشته باشند و برای بازی با ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ آماده باشند. با این حال بازیکنان به سرمربی خود اعلام کردند تا زمان پرداخت 60 درصد از قرارداد این فصل حاضر به ادامه فعالیت نیستند و در جدال با ذوب‌آهن نیز حاضر نخواهند شد تا شرایط به بدترین شکل ممکن برای علی منصور و تیمش پیگیری شود.

حادترین شرایط تاریخ نفت آبادان!

بازیکنان پس از صرف نهار نیز هر کدام به خانه‌ها و شهرهای محل سکونت خود رفتند و در اقدامی جالب توجه همگی به صورت همزمان از گروه تیم در اپلیکیشن واتس اپ خارج شدند تا هشدار جدی و جالب توجهی به مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه داده باشند.

این اتفاقات در حالی ادامه یافت که طالب ریکانی، کاپیتان نفتی‌های آبادان در کنار دیگر بازیکنان با تجربه این تیم از جمله امید خالدی، محمود مطلق زاده، محمد طیبی و ... با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود انتقادات تند و تیزی را به هیئت مدیره باشگاه و جهانگیر کی‌شمس، مدیرعامل صنعت نفت وارد کردند و خواستار رفتن آن‌ها از صندلی مدیریت شده‌اند.

در ادامه نیز اعلام کرده‌اند با توجه به مشکلات موجود شرایط را برای ادامه همکاری با صنعت نفت میسر نمی‌دانند. موضوعی که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با هوادار نیز از زبان منصوریان اعلام شد. حالا بازیکنان نفت با توجه به فرا رسیدن نیم فصل مسابقات و به دلیل اینکه هیچ دریافتی‌ای نداشته‌اند به دنبال فسخ قرارداد با نفت هستند و می‌توانند راهی تیم‌های دیگر شوند.

صنعت نفت آبادان در چند هفته‌ی اخیر و با شرایط سخت مالی که تجربه می‌کردند با هدایت علیرضا منصوریان نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر گرفتند و خود را به میانه جدول رساندند. آن‌ها هم‌چنین شانس این را داشتند با برتری مقابل خیبر در جمع هشت تیم برتر جام حذفی باشند که عدم توجه مسئولین به درخواست بازیکنان، آن‌ها را مجبور به اعتصاب برای دریافت حق و حقوقشان کرد و حالا باید دید سرنوشت تیمی که امید یک شهر است، چه خواهد شد.