به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مدافع تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمديد قرارداد خود با اين تيم براي يك سال ديگر درباره شرايط سرخپوشان در فصل بعد، اظهار كرد: تيم بزرگي مثل پرسپوليس نياز دارد كه براي فصل جديد در هر پست دو بازيكن خوب داشته باشد. ما در فصل گذشته روزهاي خوبي را سپري نكرديم و حالا هم همه هواداران منتظرند كه پرسپوليس ناكاميهاي خود را جبران كند.

وی ادامه داد: هر تیمی که وارد فصل جدید می‌شود، بازیکنانی را به فهرست خود اضافه می‌کند و اگر بخواهیم بگوییم که نمی‌شود در یک پست دو بازیکن حضور داشته باشند، درست نیست و آن تیم ممکن است در ادامه فصل به مشکل بخورد. من هم از حضور سید جلال حسینی و بنگر در پرسپولیس هیچ ترسی ندارم و معتقدم که همیشه در رقابت است که یک بازیکن آمادگی خود را حفظ می‌کند و حتی بهتر می‌شود.

نورمحمدی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هم، گفت: فصل گذشته تیم ضعف‌هایی داشت که مربی با استفاده از شناخت آن‌ها برای جذب بازیکنان جدید برنامه‌ریزی کرده. فکر می‌کنم تا الان هم بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمدند و هواداران می‌توانند یک تیم قدرتمند را در فصل بعد ببینند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: فصل قبل هم بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شدند، همه بزرگ و تاثیرگذار بودند اما حاشیه‌هایی که از ابتدای فصل در تیم به وجود آمد، باعثشد که پرسپولیس به بحران برود که امیدوارم در فصل جدید شاهد این وضعیت نباشیم.

نورمحمدي همچنين درباره جدايي احتمالي محمد نصرتي و شيث رضايي از پرسپوليس هم گفت: به هر حال اين دو نفر بازيكنان هم پست من هستند و مهرههاي كوچكي نيستند، اما هر مربي تفكرات خاص خودش را دارد. همين الان هم تيمهاي زيادي خواهان اين دو بازيكن هستند و حتي خود نصرتي سال گذشته هم از استقلال و هم پرسپوليس پيشنهاد داشت. بقيه بازيكناني كه احتمالا از پرسپوليس جدا ميشوند هم همين وضعيت را دارند. بازيكناني مثل اولادي مهرههاي خوبي هستند كه با صلاحديد مربي از تيم جدا شدهاند.