گل محمدی: اشتباه تاثیرگذار در جام حذفی نباید داشته باشیم

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: در جام حذفی باید در ۹۰ دقیقه تمرکز خوبی داشته باشید و حق هیچ گونه اشتباهی نداریم. اشتباه تاثیرگذار نباید داشته باشیم.  

درباره تیم فولاد و زمین فولاد شهر چه نظری دارید؟  

 ذوب آهن تیم دونده، جوان و دارای بازیکنان باتجربه و خوب است و تاکتیک‌های خوبی در کار حمله و دفاع دارد. نمی‌دانم شرایط زمین فولادشهر چگونه است. طبق آنچه من در تصاویر تلویزیونی دیدم شرایط خیلی خوبی نداشت. امیدوارم این زمین آماده باشد تا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.  

چه هدفی را  در بازی جام حذفی برابر تیم ذوب آهن دنبال می‌کنید؟  

 هدف ما صعود از این مرحله است. اطمینان دارم ذوب آهن هم با انگیزه‌های خوب و زیادی مقابل ما ظاهر خواهد شود. امیدواریم بازی خوبی را انجام بدهیم و همراه با برد باشد.

در صورت رسیدن بازی به ضربات پنالتی چه راهکاری در نظر گرفتید؟  

 قطعا در جام حذفی این اتفاقات وجود دارد و احتمال دارد بازی به تساوی، ضربات پنالتی یا وقت اضافی بکشد. سعی کردیم تمرین ضربات پنالتی هم انجام بدهیم. ما و ذوب آهن ۳، ۴ روز پیش بازی داشتیم. شاید ۲ تیم به دلیل فشردگی مسابقات شرایط لازم را از لحاظ آمادگی جسمانی نداشته باشند. دیدار فردا به دلیل تعویض‌ها می‌تواند تاکتیکی باشد و نفراتی که وارد زمین می‌شوند شاید بتوانند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند.

اعلام زمان ۳ مسابقه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

درباره وضعیت مصدومان پرسپولیس برای بازی فردا بگویید؟

 واقعیت این است که ۶-۵ بازیکن مصدوم داریم. تعداد آن‌ها به حدی زیاد است که شاید ذهنم یاری نکند. مقداری هم وضعیت بازیکنان تاجیکستانی مشخص نیست. امیدوارم تا فردا باشگاه یا فدراسیون فوتبال  درمورد استفاده کردن یا نکردن از این ۲ بازیکن جوابی به ما بدهند. باید منتظر مانده و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

نظرتان درباره شرایط تیم ذوب آهن چیست؟  

 از مهدی تارتار شناخت کافی دارم. مربی زحمتکش و دارای ایده است. تیم‌هایش تاکتیک دارند و هرجا بوده برای آن تیم تاثیرگذار بوده است. با توجه به تغییرات ذوب آهن نیاز به زمان دارد تا بتواند ایده‌های تاکتیکی اش را در تیم نشان بدهد.   تارتار هر جا بوده تاثیر خودش را نشان داده است. ذوب آهن هم تیم ریشه‌داری است و افتخارات زیادی در این فوتبال کسب کرده است. اطمینان دارم  تیم ذوب آهن  با هدایت تارتار می‌تواند آینده خوبی را برای فوتبال اصفهان رقم بزند.