سلیقه وزیر ورزش با حضور آجورلو و درویش؛ حالا استقلال و پرسپولیس را به لیگ قهرمانان آسیا برگردانید!

هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با نظر «نهاد مستقل کنترل ورودی کنفدراسیون فوتبال آسیا» از حضور در لیگ قهرمانان محروم شده اند.

این حکم که بازتاب حقایق انکار ناپذیر فوتبال ایران است در خوشبینانه ترین حالت ممکن، هیچ ربطی به مسولان فعلی فدراسیون، وزارت ورزش و مدیران باشگاه‌های حذف شده ندارد.

وزیر ورزش ما که از سر حادثه، چهره ای ورزشی است به شهادت عکس‌ها و دو حکم صادر شده، مصطفی آجورلو و رضا درویش را به عنوان مدیران استقلال و پرسپولیس منصوب کرده تا راه حل شگفت انگیزی برای حل مشکلات ارائه بدهد...

سابقه وزیر ورزش در این عرصه به ما حکم می‌کند که فوتبال ایران را دچار پدیده مذموم و غم انگیز قحط الرجال ندانیم (!) و به انتخاب‌های این چهره ورزشی که مقام آسیایی دو و میدانی را دارد اعتماد کنیم.

سلیقه وزیر ورزش با حضور آجورلو و درویش؛ حالا استقلال و پرسپولیس را به لیگ قهرمانان آسیا برگردانید!

مدیران مورد اعتماد و مقبول وزیر ورزش ما (با این کارنامه ورزشی که در سال‌های گذشته در وزارت ورزش بی سابقه بوده) حداقل کاری که باید انجام بدهند بازگشت استقلال و پرسپولیس به چرخه لیگ قهرمانان آسیاست.

سطح توقع نازلی داریم؟ بله؛ اما به این هم فکر کنید که ما آدم‌های قانعی هستیم و جلب اعتماد دوباره کمیته مستقل کنفدراسیون را نشانه ایجاد ساختار مناسب برای استقلال و پرسپولیس تلقی می‌کنیم!