سلطانی: گل محمدی می خواهد استعفا بدهد کجا برود؟

بهروز سلطانی در خصوص عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: نیم فصل اول امسال با سال های دیگر فرق داشت و آن چه که از پرسپولیس انتظار می رفت را ندیدیم.

به نظر من کسی که اسمش به پرسپولیس نمی خورد نباید در این تیم بازی کند. این تیم بازیکنانی دارد که مال باشگاه نیستند.

وی افزود: برخی بازیکنان پول هایی که گرفتند در خور پرسپولیس نیست و این موضوعات را سرمربی تیم هم می داند. در مجموع تیم عملکرد خوبی نداشت و امیدوارم با گرفتن بازیکن در نیم فصل دوم به نتایج خوبی برسند.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد بحث استعفای یحیی گل محمدی بابت مسائل مالی و نگرانی های او از این بابت، عنوان کرد: گل محمدی استعفا نمی دهد. او عملکرد خوبی داشته است و اگر الان این حرف را می زنم بحث نفع من نیست که بخواهم از او تعریف کنم. همه آرزو دارند که زمانی مربی پرسپولیس شوند. سوال من این است گل محمدی استعفا دهد کجا می خواهد برود؟ او در تیمی حضور دارد که همه چیزش نرمال است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و فکر نمی کنم که  استعفا دهد.

سلطانی در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره جدید پرسپولیس می تواند مشکلات تیم را حل کند یا خیر گفت: هیات مدیره باشگاه از نسل فوتبال نیستند و نمی توانند مشکلات را حل کنند. باید یک نفر که ورزشی است را به باشگاه بیاورند. این موضوع مثل این می ماند منی که نقشه برداری خوانده ام را سرپرست شیلات ایران کنند که این اتفاق باعث می شود شرایط آنجا بهم بخورد.

سلطانی: گل محمدی می خواهد استعفا بدهد کجا برود؟

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: خیلی از بازیکنانی هستند که بازنسشته شدند و خانه نشینند ولی با وجود آنها جالب است که ببینید از چه جاهایی و چه کسانی را به عنوان هیات مدیره می آورند. نکته اینجاست کجای دنیا از شرکت دیزل یکی را می آورند و به او سمت می دهند؟ این موضوع مثل این می ماند که یکی را از کارخانه بنز به عنوان مربی بایرن مونیخ قرار دهند تا او تیم را هدایت کند. مگر چنین چیزی می شود؟ 

وی تصریح کرد: نمی دانم مسئولان کی می خواهند بیدار شوند. ما ورزشکارانی داریم که تحصیل کرده و بیکار و درحال متر کردن خیابان ها هستند ولی آنها از خیابان یک نفر را  پیدا می کنند و در باشگاه قرار می دهند که چنین موضوعاتی باعث می شود که تیم ها از آسیا حذف شوند. در فیفا یک دفتر برای ما باز شده، دلیلش این است که یکی را از کارخانه ها می آورند و پول بازیکنان را نمی دهند.

سلطانی در مورد این که آیا وزیر ورزش ترکیب خوبی برای هیات مدیره پرسپولیس اعلام کرده است یا خیر عنوان کرد: اگر هیات مدیره را از نسل ورزش بگذاریم مطمئن باشید که به هیچ وجه ورزش ما لطمه نمی خورد. تا زمانی که از کارخانه ها آدم بیاورند هیچ مشکلی حل نمی شود. خوشحالم که حمید سجادی یک ورزشی است و برای اولین بار یک نفر را دیدم که از نسل ورزش به عنوان وزیر انتخاب شده است. تا زمانی که از نسل ورزش کسی را روی صندلی ها نگذاریم مشکلاتمان حل نمی شود چون هر کسی برای یک چیز ساخته شده است. 

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد این که بازیکنان قصد اعتصاب داشتند خاطر نشان کرد: بعضی ها می گویند که بازیکنان میلیاردی  پول می گیرند که این طور نیست و فقط تعداد کمی پول های میلیاردی می گیرند.کسی که صبح و ظهر تمرین می کند اگر در کل عمر فوتبالی خود بخواهد چهار سال بازی کند باید حقش را بگیرد. حق بازیکنان پرسپولیس است که اعتراض کنند چون وقتی که می بازند هزار تا حرف پشتشان است ولی زمانی که می برند هیچ پاداشی در اختیارشان قرار نمی گیرد.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس با ذوب آهن و بازی بعدی این تیم با فولاد اظهار داشت: جای تعجب است که مدیران با تیم ذوب آهن چنین کاری را کردند و این تیم ذوب آهن قبلی نیست. آنها یک فوتبال بی هدف و بی برنامه انجام می دهند. اما در مورد تیم پرسپولیس باید بگویم به نظر من بازیکنان تاجیکی نمی توانند به پرسپولیس کمک کنند. اگر آنها مقابل تیم هایی مثل سپاهان و استقلال قرار بگیرند دچار مشکل می شوند. باشگاه می توانست از ایران دفاع های خیلی بهتر پیدا کند.

سلطانی ادامه داد: فولاد هم تیم خاص خودش نیست و پرسپولیس بر خلاف بازی با پدیده که در هر دقیقه در حال سانتر کردن بود تا یک نفر سر بزند فوتبال خوبی در برابر ذوب آهن ارائه داد. این تیم اگر بازی خوب خود را انجام دهد صد درصد می تواند فولاد را ببرد.