به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در ادامه هفته دوم رقابتهای مقدماتی فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در منطقه آسیا عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دو دیدار همزمان از گروههای اول و دوم رقابتها برگزار شد.

از گروه اول رقابت‌ها تیم‌های ملی لبنان و ازبکستان در ورزشگاه کمیل شمعون بیروت در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم هفته اول مسابقات را با شکست خانگی یک بر صفر پشت سر گذاشته بودند.

دیدار امروز دو تیم نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا در نهایت لبنان و ازبکستان در پایان هفته دوم با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی گروه اول و بالاتر از کره‌جنوبی قرار بگیرند.

علی السعدی در دقیقه ۳۴ برای میزبان و جسور حسنوف در دقیقه ۱۲ برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

ازبک‌ها هفته گذشته پس از شکست مقابل ایران ابراموف را از هدایت تیم ملی این کشور اخراج کردند و امروز با مربی جدید خود یعنی کاسیموف به مصاف لبنان رفت.

در این گروه تیم‌های ملی ایران و قطر هر کدام با ۳ امتیاز وضعیت مشابهی در صدر جدول دارند.

از همین گروه از ساعت ۲۰:۴۵ تیم ملی قطر در دوحه با کره‌جنوبی دیدار می‌کند. تیم ملی ایران هفته دوم را استراحت کرد و در بازی دوم خود در هفته سوم رقابت‌ها سه شنبه از قطر پذیرایی می‌کند.

در دیگر دیدار برگزار شده امروز و از گروه دوم رقابت‌ها تیم های ملی عمان و استرالیا به میزبانی‌ ورزشگاه سلطان قابوس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

استرالیا در این گروه گام اول را لرزان برداشت و نتوانست در خانه تیم نه چندان مدعی عمان که برای نخستین بار به این مرحله رسیده است به برتری برسد.

در این گروه تیم ملی ژاپن با برتری پرگل ۶ بر صفر مقابل اردن در نخستین دیدار امروز ۶ امتیازی شده و بیش از پیش به صعود به جام جهانی امیدوار شد. امروز عراقیها در این گروه استراحت کردند.