عزت‌اللهی: مسیر تیم ملی تازه شروع شده است

سعید عزت‌اللهی درباره برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و قطعی شدن صعود این تیم به جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت:‌ خدا را شکر می‌کنم مردمی که امروز در این سرما به ورزشگاه آمدند و کنار ما بودند، قلب‌شان پس از مدت‌ها شاد شد. این برای ما همه چیز است و افتخار می‌کنیم که سومین بار متوالی به جام جهانی می‌رویم اما مسیر ما تازه شروع شده است. 

وی افزود: از همین امروز باید به فکر سخت‌افزارها و چیزهایی باشیم که باید برای آماده‌سازی تیم ملی فراهم شود تا بتوانیم در جام جهانی هم شگفتی‌ساز باشیم و دل مردم را بار دیگر شاد کنیم. 

عزت‌اللهی: مسیر تیم ملی تازه شروع شده است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درخصوص اینکه با توجه به تشریفاتی شدن دیدارهای بعدی آیا می توان از سایر بازیکنانی که کمتر بازی کرد‌ه‌اند هم در ترکیب این تیم استفاده کرد، گفت: این موضوع مربوط به تصمیم‌گیری کادرفنی است و در حیطه من نیست اما قطعا تک تک مسابقات برای ما مهم است زیرا برای سیدبندی جام جهانی نیاز داریم به عنوان سرگروه به مرحله بعدی برویم. فکر نمی‌کنم شرایط به شکلی باشد که بتوانیم این بازی‌ها را تشریفاتی تلقی کنیم. قطعا با تمام وجود به زمین می‌رویم و باید امارات را هم در ورزشگاه خانگی خودمان شکست بدهیم.

عزت‌اللهی درمورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: قطعا از این  موضوع خیلی خوشحال هستم. از مسئولانی که این بستر را فراهم کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم این حضور در بازی‌های بعدی تیم ملی و دیدارهای لیگ هم تداوم داشته باشد. قطعا خانواده، مادران و خواهران ما هم امروز به ورزشگاه آمده بودند و امیدوارم بستر فراهم باشد تا بانوان هم مثل همیشه لذت ببرند.