شرط گل محمدی برای بازگشت به پرسپولیس

یحیی گل محمدی به دلیل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه از سمت خود استعفا کرد اما رضا درویش مدیرعامل باشگاه سرخپوشان این استعفا را نپذیرفت و روز پنجشنبه هم نزدیک به ۱۰ درصد قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرد اما این پرداختی اندک هم تیم را راضی نکرد و در دو روز گذشته بازیکنان تیم حاضر به تمرین نشدند. روز گذشته هم دستیاران گل محمدی در محل تمرین حاضر شدند اما تیم تمرین نکرد و امروز هم گل محمدی به تمرین سرخپوشان نمی رود.

رضا درویش‌ در دو روز گذشته تماس‌هایی با سرمربی پرسپولیس داشته تا با وی برای حل مساله صحبت کند اما ظاهرا موفق به صحبت با گل محمدی نشده است.در همین راستا روز گذشته حسین کلانی از پیشکسوتان این تیم با گل محمدی صحبتهایی را برای بازگشت وی به تمرینات انجام داده که در این گفت و گو سرمربی سرخپوشان اعلام کرده برای بازگشت به تمرینات سه شرط دارد. 

اول اینکه پرداختی های باشگاه تا ۵۰ درصد برسد،دوم باشگاه زمین تمرین مناسب برایشان در نظر بگیرد و سوم برای نقل و انتقالات بودجه لازم تامین شود.او به کلانی گفته اگر تا دوشنبه هفته پیش رو این شرایط فراهم شود در تمرینات حاضر می شود.

شرط گل محمدی برای بازگشت به پرسپولیس

از آن سو هم ظاهرا درویش مدام در حال رایزنی است تا مشکلات مالی تیم را برطرف کند. این در شرایطی است که سایر باشگاه ها در حال رایزنی برای جذب بازیکنان مورد نیازشان هستند و روز گذشته هم علیرضا کوشکی بازیکن پیکان که جزو گزینه های گل محمدی برای نیم فصل بود راهی فولاد شد.

پیش از این باشگاه پیکان در جواب به پرسپولیس برای جذب این بازیکن خواهان ۶ میلیارد تومان پول رضایتنامه شده بود.