ولاسکو: باید شکست امروز را فراموش کنیم

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا ، سرمربي تيم ملي واليبال ايران پس از شكست مقابل صربستان، اظهار كرد: در ابتدا بايد به صربستان به خاطر قهرماني در اين رقابتها و كسب سهميه المپيك تبريك بگويم. آنها نشان دادند كه بهترين تيم اين مسابقات هستند و در حال حاضر يكي از بهترين تيمهاي جهان را در اختيار دارند.

وی افزود: من در این بازی به بازیکنانم گفتم که چگونه در زمانی که صربستان خوب کار می‌کند برابر این تیم بازی کنند. آن‌ها نیز در بیشتر زمان بازی این کار را انجام دادند، به جز دو بخش پایانی ست اول و دوم که بازی را واگذار کردیم.

ولاسکو در ارزیابی دلایل شکست ایران مقابل صربستان، گفت: بازی خوب تیم صربستان و اشتباهات بازیکنان ما موجب که صربستان در این بازی پیروز شود، ما باید از آن‌ها یاد بگیریم که چگونه ذهنیت خود را برای بازی آماده کنیم. من می‌توانم به بازیکنانم بگویم که چگونه بهتر باشند و چگونه والیبال خوب را ارائه دهند.

ولاسکو با اشاره به بازی آخر تیمش برابر ژاپن، گفت: ما فردا با ژاپن بازی داریم و باید یک نمایش بی‌نقص را برابر این تیم ارائه دهیم. در یک تورنمنت یک تیم باید از شکست‌ها درس بگیرد و آن باخت را فراموش کند. باید تکنیک‌ها، تاکتیک ها و موقعیت‌های خاص را از هر بازی یاد بگیرند و بعد از نیم ساعت آن باخت را فراموش کنند.

وی ادامه داد: فردا(یکشنبه) روز متفاوتی است و ما باید با تیم متفاوتی در حضور جمع کثیری از هوادارانش بازی کنیم. بنابراین باید ما ذهنیت خود را برای این بازی آماده کنیم. اگر ما فردا به شکست امروز فکر کنیم، برای آن بازی آماده نخواهیم بود.