سجادی: حمایت از تیم ملی دو برابر خواهد شد

حمیدرضا سجادی با حضور در محل تمرین شاگردان دراگان اسکوچیچ بار دیگر حمایت کامل این وزارتخانه را از تیم ملی اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی و حمایت لازم، شرایط موفقیت آنها در جام جهانی فراهم شود.

سجادی در ابتدای صحبت‌هایش درباره پرداخت پاداش صعود گفت: این صعود واقعا ارزشمند است و امیدوارم مبارک مردم ایران و هم‌چنین فدراسیون باشد. برای تک‌تک اعضای بازیکنان و کادرفنی و همکاران آرزوی موفقیت می‌کنم. کسانی که مبتلا به کرونا هم شدند آرزوی سلامتی برای آن‌ها دارم و امیدوارم هر چه زودتر به تمرینات برگردند.

وی با اشاره به دیدار تیم ملی ایران و امارات که فردا برگزار خواهد شد گفت: به امید خدا فردا هم امیدوارم بازی خوبی باشد و به دلیل بحث اُمیکرون از نعمت حضور تماشاگران محروم هستیم و تلاش هم کردیم و خواهش کردیم که تجدید نظر شود که البته موافقت نشد و این به دلیل استانداردهایی هست که موجود است.

سجادی: حمایت از تیم ملی دو برابر خواهد شد

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که چرا با این وجود کنسرت‌ها برگزار می‌شود، گفت: چیزی که من پیگیری کردم پاسخ این بوده و قوانین موجود جزو مصوبات است.

سجادی درباره مشکلات اساسنامه فدراسیون فوتبال و پیگیری‌هایی که در این خصوص صورت داده‌اند گفت: پیگیر هستیم و مجلس شورای اسلامی همراهی، مودت و دغدغه‌مندی داشتند به خصوص کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که امیدواریم با هم‌فکری بهترین تصمیم را بگیرند.

سوال بعدی از وزیر ورزش مربوط به هیئت مدیره پرسپولیس و مشکلات این باشگاه بود که با این واکنش همراه شد: اقداماتی حمایتی کردیم که در یکی دو روز آینده اثراتش مشخص می‌شود. از درون باشگاه و اقداماتی که بود خبر ندارم. یکی دو نفر را در هیئت مدیره معرفی کرده بودیم و حتما تقویت می‌شود.

وزیر ورزش در پایان با اشاره به انتظاراتی که بابت صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد گفت: قطعا برنامه ما حمایت از تیم ملی است و برنامه‌های فدراسیون برای ما مهم است. برنامه‌ها قطعا فنی و مدیریتی است. آن‌ها برنامه مدونی دارند. وقتی با این کیفیت این مرحله را پشت سر گذاشته قطعا برنامه داشته‌اند. از این به بعد هم قطعا راه دشوارتر است. رقبای ما هم تیم‌های دست و پا بسته‌ای نیستند. باید متفاوت به ادوار گذشته ظاهر شویم. انتظار هواداران فوتبال این است که بعد از این صعود ارزشمند که کار بزرگی را انجام دادند، حمایت بیشتری صورت گیرد و سعی خواهیم کرد بیشتر در خدمت این عزیزان و جوانان غیور ما باشیم. با این صعود کل کشور خوشحال شد و باید کمک کنیم. موج علاقمندی را که در رسانه‌ها می‌بینم بابت سوالاتی که در خصوص باشگاه‌ها، آینده تیم ملی و ... دارید روحیه پاسخگویی ما را هم بالا می‌برد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط موفقیت را بیشتر فراهم سازیم.