انتخاب فنایی برای جانشین رادو چه کسی است؟

با خروج رادوشوویچ از ایران، سرخپوشان امیرمحمد یوسفی 21 ساله را بعنوان دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت خود داشتند اما با این وجود فرصتی برای حضور این بازیکن در ترکیب سرخپوشان فراهم نشد تا پرسپولیس بازی های باقیمانده نیم فصل اول را با حامد لک به پایان برساند.

حامد لک که در نیم فصل هفت کلین شیت در لیگ برتر و دو کلین شیت در‌ جام حذفی ثبت کرد در مقطعی با انتقاداتی از سوی هواداران‌ پرسپولیس مواجه بود؛ با این حال به نظر می‌رسد لک مورد قبول داوود فنایی و یحیی گل‌محمدی است و کادرفنی پرسپولیس به دنبال جذب گلر دوم خواهند بود‌.

این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی پیرامون خط دروازه پرسپولیس و خرید دروازه‌بان دوم مطرح بود و در شرایطی که نیاز به خرید یک دروازه بان به شدت در تیم پرسپولیس احساس می‌شود، داوود فنایی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

انتخاب فنایی برای جانشین رادو چه کسی است؟

بوژیدار رادوشوویچ که در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم در دو بازی در دروازه تیم پرسپولیس قرار گرفت، در‌حالی پیش از هفته نهم ایران را ترک کرد که این مساله ممکن بود مشکلاتی را برای سرخپوشان ایجاد کند. او شکایت 930 هزار یورویی از پرسپولیس ثبت کرده و به دنبال محکومیت پرسپولیس برای پرداخت مبلغ سه فصل قراردادش است.

دو سال پیش داوود فنایی، حامد لک را از بین گزینه‌های جانشینی بیرانوند  انتخاب کرد و به نظر می‌رسد یحیی انتخاب گلر دوم را هم به این گلر سابق پرسپولیس و تیم ملی سپرده است. با این حال پس از مشکلاتی که رادو با باشگاه پرسپولیس داشت، جذب دروازه‌بان خارجی در برنامه سرخپوشان نیست.