اعلام حکم جدید رسول‌پناه علیه پرسپولیس

کمیته تعیین وضعیت قرار به عدم استماع بخشی از طلب مورد ادعای مدیرعامل سابق پرسپولیس را در خبری رسمی اعلام کرد.

حکم قبلی از مبلغ مورد ادعای مهدی رسول پناه ( دو میلیارد و چهارصد میلیون)، بخشی اعظمی از آن (2.2 میلیارد تومان) برای بازپس‌گیری به دادگاه‌های عمومی احاله شده بود چرا که کمیته تعیین وضعیت این دعوی را در صلاحیت خود نمی‌دید.

اما امروز در این زمینه خبر جدیدی منتشر شد که مشخص نیست که ایا ربطی به موضوع طلب ادعادی دو میلیاردی رسول پناه از پرسپولیس دارد یا خیر.

در این حکم چنین آمده: "کمیته وضعیت فدراسیون در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه پرسپولیس که طی دادخواستی به طرفیت مهدی رسول پناه به عنوان تجدید نظر خوانده، ضمن اعتراض به دادنامه شماه 2458 صادره از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان که ابلاغ شده، لایحه ای را تقدیم و تقاضای رسیدگی مجدد در کمیته استیناف دارد.

اعلام حکم جدید رسول‌پناه علیه پرسپولیس

با توجه به عدم پرداخت هزینه دادرسی در مرحله تجدید نظر بر اساس بند 3 ماده 14 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان، این کمیته به موجب اخطاریه شماره 1400312421 به باشگاه مذکور ابلاغ کرد که ظرف مدت 7 روز نسبت به پرداخت هزینه دادرسی مرحله تجدید نظر اقدام کند.

بر همین اساس تجدید نظرخواهی(باشگاه پرسپولیس) علیرغم ابلاغ اخطار رفع نقص، نسبت به پرداخت هزینه دادرسی مربوطه در مهلت مقرر اقدام نکرده و لایحه ای نیز ارائه نداده است. بر همین اساس رای کمیته وضعیت بازیکنان به شرح زیر اعلام شد: نظر به اخطار رفع نقض و ابلاغ آن مبنی بر پرداخت هزینه دادرسی مرحله تجدید نظر و عدم اقدام تجدید نظرخواه در مهلت مقرر، قرار رد تجدید نظر خواهی صادر و اعلام می شود. این قرار ظرف مهلت 7 روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است."

اینکه تجدیدنظرخواهی پرسپولیس به دلیل طی نشدن مراحل اداری تجدید نظرخواهی رد شده نکته‌ای است اما در این حکم اشاره‌ای به مبلغ مورد اختلاف نشده است و معلوم نیست که آیا رسول پناه می‌تواند 2.4 میلیارد بدهی خود را از پرسپولیس بگیرد یا کل موضوع روی همان عدد260 میلیون تومانی است که در مرحله قبلی کمیته تعیین وضعیت در مورد آن حکم داده بود.

تماس ما با مدیران پرسپولیس تا به اینجا، به جای خاصی نرسیده اما یکی از مسئولان سابق باشگاه پرسپولیس گفت: رسول پناه درخواست 2.7 میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس کرده که 700 میلیون تومان آن پرداخت شده است.