درخواست مدیران منچستر یونایتد از پوگبا

قرارداد پوگبا با منچستر یونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن هنوز قرارداد جدیدی را با این تیم به امضا نرسانده است.

این هافبک فرانسوی در حال حاضر می‌تواند با توجه به این که در پنج ماه پایانی قراردادش قرار دارد با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر مذاکره کرده و پیش قراردادی را نیز به امضا برساند.

با این حال ESPN مدعی شده که منابع نزدیک به این باشگاه به آنها گفته‌اند که مدیران یونایتد از بازیکنانی که خواهان جدایی هستند، از جمله پوگبا، خواسته‌اند که تصمیم‌شان را تا زمین تعیین سرمربی جدید به تعویق بیاندازند.

یونایتد امیدوار است که گزینه جدید هدایت این تیم بتواند پوگبا را امیدوار به امضای قرارداد جدیدی کند تا به عنوان بازیکن آزاد اولدترافورد را ترک نکند.

درخواست مدیران منچستر یونایتد از پوگبا

آنتونی مارسیال و دونی فن دبیک که هر دو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی از این تیم جدا شده‌اند نیز جز بازیکنانی هستند که از آنها خواسته هر تصمیمی برای جدایی از این باشگاه را به تعویق بیاندازند.

این سایت خبری همچنین معتقد است که مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاخ جز فهرست پنج نفره مدنظر مدیران یونایتد  برای سرمربی فصل بعد این تیم هستند.

بارسلون، رئال مادرید، یوونتوس و پاری سن ژرمن باشگاه‌هایی هستند که از آنها به عنوان مقصد احتمالی پوگبا پس از جدایی از یونایتد نام برده می‌شود اما این بازیکن هنوز تصمیمش برای آینده را اعلام نکرده و با هیچ باشگاه جدیدی به توافق نرسیده است.