جنگ بزرگ کاپیتان‌های فولاد و پرسپولیس برای سوپرکاپ

پرسپولیس و فولاد خوزستان فردا در دیدار سوپرکاپ قهرمان این فصل از این رقابت‌ها را مشخص خواهند کرد. جواد نکونام و یحیی گل محمدی مطمئنا در این بازی روی تجربه بالای دو بازیکن ویژه خود حساب خاصی باز کرده‌اند؛ سیدجلال حسینی و لوسیانو پریرا به‌عنوان کاپیتان‌های دو تیم امیدوارند در پایان این جدال تیم‌شان را به هدف بزرگی که در سر دارند و به‌واسطه آن پا به سیرجان گذاشته‌اند، نزدیک کنند.

سیدجلال حسینی با 40 سال سن و لوسیانو پریرا نیز با 38 سال مسن‌ترین بازیکنان این دیدار نیز محسوب می‌شوند که از این جهت بازیکنان خاصی در لیگ برتر نیز به‌حساب می‌آیند. کاپیتان پرسپولیس که یکی از باسابقه‌ترین ملی‌پوشان حاضر در این جدال است، در دوره‌‌ زیادی با جواد نکونام که اکنون هدایت فولاد خوزستان را برعهده دارد، هم‌بازی بوده است. سیدجلال حسینی که پرافتخارترین بازیکن حاضر در لیگ ایران نیز محسوب می‌شود در این بازی فرصت خواهد داشت تا در صورتی‌که یحیی گل محمدی از وی در ترکیب اصلی سود ببرد، برای دستیابی به جامی دیگر برای سرخ‌پوشان تلاش کند.

جنگ بزرگ کاپیتان‌های فولاد و پرسپولیس برای سوپرکاپ

لوسیانو پریرا به‌عنوان یکی از برترین گلزنان لیگ ایران نیز که تجربه بازی در سپاهان و نفت آبادان و گسترش فولاد را در کارنامه دارد، شاید بتواند تعداد گل‌های خود در تاریخ فوتبال ایران را در پایان این فصل سه رقمی کند. او که در این فصل نیز موفق به گشودن دروازه پرسپولیس در لیگ برتر شده، جمع گل‌های زده خود به پرسپولیس را به پنج گل رسانده تا از این جهت خطرناک‌ترین مهره در ترکیب تیم جواد نکونام مقابل پرسپولیس محسوب شود.

جنگ بزرگ کاپیتان‌های فولاد و پرسپولیس برای سوپرکاپ

باید در نهایت دید جدال دو تن از باسابقه‌ترین و مسن‌ترین بازیکنان حاضر در این جدال که موفقیت هر کدام از آنها نیز در تقابلی احتمالا رو در رو برابر یکدیگر شکل خواهد گرفت، با کامیابی کدام‌یک همراه خواهد شد.