نظر کارشناس داوری درباره باری استقلال و پیکان/ دو استقلالی باید اخراج می‌شدند

حیدر سلیمانی در خصوص داوری استقلال و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بیژن حیدری خیلی خونسرد قضاوت کرد و صحنه‌ها را به خوبی مدیریت کرد. بازیکنان و اعضای تیم‌ها هم به او احترام گذاشتند و اعتراضی نداشتند.

وی افزود: این بازی دو صحنه مهم داشت. در یک صحنه و در دقیقه 57 دروازه‌بان استقلال از محوطه جریمه خارج و با دست مانع عبور توپ شد. این صحنه چون موقعیت آشکار گل بود دروازه‌بان استقلال باید اخراج می‌شد اما برداشت حیدری این بود که توپ ابتدا به پای او و بعد به دست او برخورد کرده و به همین خاطر دستور به ادامه بازی داد.

کارشناس داوری با اشاره به اخطار مهدی‌پور در نیمه اول عنوان کرد: در دقیقه 90 مهدی‌پور بازیکن پیکان را که از او عبور کرده بود به عمد زد و در این صحنه باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد. در این صحنه شاید داور می‌خواست در دقیقه 90 مدیریت کند تا بازی خراب نشود. 

نظر کارشناس داوری درباره باری استقلال و پیکان/ دو استقلالی باید اخراج می‌شدند

سلیمانی در خصوص برخورد بازیکن پیکان با محمد دانشگر که باعث توقف بازی شد، گفت: این صحنه بازی یا ضربه خطرناک بود. در این صحنه بازیکن چون روی هوا است و می‌خواهد قیچی بزند کنترلی ندارد. بازی خطرناک مستحق اخطار است که داور هم کارت زرد داد. بقیه صحنه‌ها مشکلی نداشت. در وقت‌های اضافه نیز صحنه خاصی نبود و داور بازی را به خوبی مدیریت کرد.