تغییر دو عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که با حضور در رده پنجم جدول لیگ برتر به استقبال تعطیلات لیگ برتر رفت و به دنبال ادامه روند موفقیت‌آمیز خود در دور برگشت است، حالا در سطح مدیریتی دچار تغییراتی شده و دو عضو هیئت مدیره این باشگاه تغییر کرده‌اند.

براساس ابلاغ احمد مجیدی، مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران، حمید محرابی که در حال حاضر مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک است و در زمان صعود به لیگ برتر نیز در این سمت فعالیت داشت، با حفظ سمت به‌عنوان عضو هیئت مدیره جدید این باشگاه معرفی و از خدمات مصطفی رضایی، عضو سابق این هیئت مدیره قدردانی شد.

همچنین در حکم دیگری از سوی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران، امین پناهی به‌عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم معرفی و از خدمات خلیل دارابی، عضو سابق این هیئت مدیره تقدیر شد.

تغییر دو عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک

رضایی ازجمله پیشکسوتان ورزش اراک و کارخانه آلومینیوم است که در دوران حضورش در هیئت مدیره این باشگاه تاثیر زیادی در موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم داشت و دارابی نیز معاونت منابع انسانی این کارخانه را برعهده دارد و چندین دوره در هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم فعالیت داشت که این دو عضو سابق، در زمان صعود به لیگ برتر نیز عضو هیئت مدیره باشگاه بودند.