رئالی ها همچنان به دنبال لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی ، ماشین گلزنی تیم ملی فوتبال لهستان و باشگاه بایرن مونیخ  آماده خداحافظی از این باشگاه آلمانی است.

مدیریت باشگاه رئال مادرید اسپانیا کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و ملی‌پوش پاری سن ژرمن را برای فصل بعدی به عنوان گزینه حضور در جمع بازیکنان خود دارد و گفته می شود که ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ و گلزن باشگاه بروسیا دورتموند آلمان نیز جزو برنامه های این باشگاه برای حضور در جمع کهکشانی های مادریدی است اما جذب هر دو بازیکن برای این باشگاه اسپانیایی دردسرساز است.

در چنین شرایطی مدیریت باشگاه رئال مادرید گزینه روبرت لواندوفسکی را مطلوب تر می‌بیند. باشگاه بایرن مونیخ دوازده میلیون یورو خالص به این بازیکن دستمزد پرداخت می‌کند و مدیران باشگاه رئال مادرید هم می‌توانند همین مقدار دستمزد و حتی بالاتر را پرداخت کنند.

رئالی ها همچنان به دنبال لواندوفسکی

ستاره لهستانی که تا 2023 با بایرن قرارداد دارد، در سه فصل گذشته به ترتیب توانسته 55، 48 و 35 گل به ثمر برساند و هنوز هفته های زیادی تا پایان فصل جاری باقیمانده و او می تواند بر تعداد گل های خود اضافه کند. این در حالی است که در شرایط مشابه امباپه و هالند 20 و 23 گل به ثمر رسانده اند.

طبق ادعای آاس، مبلغ انتقال رقمی معادل 30 تا 40 میلیون یورو خواهد بود. با خرید روبرت لواندوفسکی، طبعا شانس حضور ارلینگ هالند در بارسلونا و سیتی افزایش خواهد یافت.