دست رد گل‌محمدی به بازیکن استقلال

شاید یحیی گل محمدی هم می‌دانست اگر پای پرسپولیس وسط بیاید نه فرهاد مجیدی رضایت می‌دهد و نه مصطفی آجرلو همکاری خواهد کرد کمااینکه رشید مظاهری را به این تیم ندادند. بنابراین تصمیم گرفت بی دلیل وارد مذاکره ای نشود که آخر آن معلوم است!

اما این احتمال هم وجود دارد یحیی گل محمدی هنوز از شاگرد قدیمی خودش در پدیده مشهد شاکی و عصبانی است. تابستان گذشته امین قاسمی‌نژاد مهاجم فصل گذشته پدیده مشهد در حالی به استقلال تهران پیوست که همه تصور می‍‌کردند کار او با پرسپولیس تمام شده است.

این بازیکن مازندرانی اوایل شهریور گذشته به تهران آمد و حتی ۳ روز در منزل فرشاد فرجی یکی از بازیکنان پرسپولیس اقامت کرد. او هر روز از طریق مدیربرنامه‌هایش و همین طور بازیکن پرسپولیس با جعفر سمیعی و نزدیکانش در ارتباط بود و حتی قرار و مدار هم برای عقد قرارداد با سرخپوشان بسته بود که ناگهان...

قاسمی‌نژاد همه را حتی میزبان خود فرشاد فرجی را سرکار گذاشت و با پیراهن آبی استقلال عکس انداخت! این درحالی بود که فرهاد مجیدی ۲ روز قبل اعلام کرده بود، امین قاسمی‌نژاد در لیست بازیکنان مدنظرش نیست اما وقتی اسم پرسپولیس وسط آمد سرمربی استقلال دستور به خرید او داد!

به نظر می‌رسد دلیل اصلی مخالفت یحیی گل محمدی با مذاکره جدی بر سر جذب امین قاسمی‌نژاد اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی و پیچاندن پرسپولیسی‌ها بوده باشد!

دست رد گل‌محمدی به بازیکن استقلال

جالب آن که امین قاسمی‌نژاد که به گل گهر پیوسته است پس از عقد قرارداد با تیم سرجانی گفت: با توجه به ترافیک خط حمله فرصت زیادی به من در نیم فصل نرسید. با توجه به این موضوع گفتگویی با آقای مجیدی داشتم تا برای حفظ آمادگی و شرایط فوتبالی‌ام اجازه جدایی به من داده شود. باید تشکر ویژه‌ای از ایشان و همچنین آقای آجرلو داشته باشم که فرصت دادند تا نیم فصل را به صورت قرضی راهی گل گهر سیرجان شوم.