واکنش تند مربی آلومینیوم به اظهارات مربی فولاد

محمود خرمزی در واکنش به اظهارات حمیدرضا رجبی مربی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک، اظهار داشت: آقای رجبی! احترام کسی که آرزوی بازی کردن در کنارش را داشتید را نگه دارید. شما هنوز در حد و اندازه‌های رسول خطیبی نیستید که نام‌ش را می‌برید.

وی افزود: او اگر می‌خواهد نام رسول خطیبی را ببرد، باید اجازه بگیرد و طوری حرف نزند که انگار او کاپیتان تیم خطیبی در زمان بازی‌اش بوده! مهم‌ترین موضوع در بین فوتبالیست‌های قدیمی بحث احترام است ولی متاسفانه برخی‌ هنوز یاد نگرفته‌اند که احترام بزرگترشان را نگه دارند و فقط می‌خواهند با سر و صدا کارشان را پیش ببرند.

واکنش تند مربی آلومینیوم به اظهارات مربی فولاد

خرمزی در خصوص دیدار با فولاد عنوان کرد: نیمه اول بازی در دست ما بود ولی فولاد روی ضدحملات چند موقعیت داشت. به خاطر همین آن‌ها فکر کردند تیم بهتری بودند اما آقای رجبی کل ایران بازی‌ها را می‌بینند. متوجه شده‌اند که نیمکت شما برای یک برد چه کارهایی انجام می‌دهد. از ثانیه ۳۰ بازی شروع به شلوغ کاری کردید و می‌خواستید داور را از همان شروع مسابقه تحت تاثیر قرار بدهید. این کارها را تمام کنید، برای فوتبال زشت است.

مربی آلومینیوم تصریح کرد: خلاصه بازی را بردید و مبارکتان باشد ولی آقای رجبی حواستان را جمع کنید و بی‌احترامی‌هایتان را کنار بگذارید. شما کوچکتر از این حرف‌ها هستید که اسم رسول خطیبی را به زبان بیاورید.