رضاییان و تعقیب ردپای امیری در پرسپولیس

تمرینات تیم پرسپولیس در حالی دنبال می‌شود که حضور رامین رضاییان بعنوان خرید زمستانی این تیم توجه ها را به گزارش تصویری اردوی شاگردان یحیی گل‌محمدی بیش از پیش جلب کرده است؛ جایی که رضاییان با کلاهی مشکی که فقط در عکس یادگاری با سید جلال آن را در آورده خودنمایی می‌کند و در تلاش است تا آمادگی اش را به یحیی گل‌محمدی نشان دهد.

یکی از تصاویر او در تمرین امروز جایی بود که وحید امیری را در کنار خود می‌دید و در یک فعالیت بدنی مشترک با او شرکت داشت؛ با بازیکنی که در لیگ شانزدهم یک بار موفق شد ارسال رضاییان را با ضربه سر همراه و دروازه ماشین سازی تبریز را باز کند.

در آن بازی که در هوای بارانی ورزشگاه آزادی و با حضور نسبتا پرتعداد طرفداران پرسپولیس برگزار می‌شد، برانکو ایوانکوویچ برای صدرنشینی تیمش به پیروزی مقابل ماشین سازی نیاز مبرمی داشت و تک گل بازی روی یک ارسال دقیق از رامین رضاییان که به صورت مهندسی شده روی سر مهاجم کاذب وقت سرخپوشان وحید امیری فرود آمد به ثمر رسید.

این البته تنها خاطره ای نیست که امیری و رضاییان در در لیگ شانزدهم برای هواداران پرسپولیس ساختند. آنها در مقابل دیگر تیم تبریزی هم توانستد نقش آفرینی کنند و دو گل برای پرسپولیس بزنند و رقیب جدی در راه قهرمانی را از پیش رو بردارند.

 

نکته جالب اینکه وحید امیری هم مثل رضاییان، پرسپولیس را ترک کرد که البته جدایی آنها با یکدیگر متفاوت بود اما به هر حال در بازگشت، در مورد آمادگی امیری تردیدهای جدی وجود داشت ولی او با تمرین منظم و تلاش مثال زدنی در طول سه سال متوالی، خود را به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار و چه بسا بهترین بازیکن سرخپوشان مطرح کرد.

حالا امیری به عنوان ستاره ۳۳ ساله و با تجربه جزو عناصر کلیدی خط هافبک یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود و شاید حضور رامین رضاییان سبب شود تا این دو به بال چپ و راست سرخپوشان برای نیم فصل دوم تبدیل شوند یا شاید با حضور امیری در سمت راست، در یک جناح به میدان بروند؛ جایی که یکبار دیگر با مهارت خود باید پرسپولیس را به سمت قهرمانی هدایت کنند. باتوجه به اینکه یحیی گل‌محمدی تصمیم به استفاده از سیستم ۳-۴-۳ برای تیمش گرفته، حتی این امکان وجود دارد که همزمان، بازیکنانی نظیر مهدی ترابی و سیامک نعمتی هم در پازل تاکتیکی قرار بگیرند.
 

رضاییان و تعقیب ردپای امیری در پرسپولیس/عکس