به زودی جواب اظهارات فتح الله زاده رامی‌دهم

به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،کارلوس کیروش در پاسخ به اظهارات علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها، گفت که پاسخ این اظهارات را با جزییات کامل طی یک بیانیه در آینده نزدیک خواهد داد.

سرمربی تیم ملی در این باره گفت: با توجه به اظهارات تحریک کننده فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مصدومیت پژمان منتظری، ما معتقدیم که یک پاسخ شفاف و روشن، مورد نیاز است. این اظهارات تفرقه انگیز فقط تمرکز تیم ملی را از بین برده و در کار آماده سازی تیم ملی برای دیدار حساس مقابل قطر در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ خلل ایجاد می کند. وظیفه من از دیدگاه حرفه ای خودم این است که در آینده نزدیک، پاسخی با جزییات کامل را طی یک بیانیه اعلام کنم.

علی فتح الله زاده روز جمعه در بخشی از گفت و گویش با فارس گفته بود: " … آقای کی‌روش! سؤال من از شما این است: شما که چنین توصیه‌هایی می‌کنید چرا وقتی در بازی با ازبکستان منتظری در نیمه اول آسیب دید و همسترینگ او پاره شد، با روش طب سنتی روی او کار کردید و در نیمه دوم به او بازی دادید.

به کادر پزشکی تیم ملی بگویید که پاسخ ما را بدهند. چون آنها میدانند طب سوزنی در این شرایط غلط است. بهتر است کیروش کار خودش را انجام دهد و من هم به او احترام میگذارم و همانطور که دیدید تا به امروز استقلالیها عصای دست او بودند ولی انتظار دارم در حد تیم ملی صحبت کند".